تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

بودجه اصلاحی پیشنهادی ۱۴۰۰ برق منطقه‌‌ای یزد ارائه شد

بودجه اصلاحی پیشنهادی ۱۴۰۰ برق منطقه‌‌ای یزد ارائه شد
بودجه اصلاحی پیشنهادی 1400 برق منطقه‌‌ای یزد ارائه شد

نشست بررسی بودجه اصلاحی سال جاری و بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شرکت برق منطقه‌‌ای یزد با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و کارشناسان این شرکت به صورت ویدیوکنفرانس با شرکت مادرتخصصی توانیر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، علیرضا کازرانی نژاد مدیر دفتر بودجه شرکت در مصاحبه با دفتر روابط عمومی این شرکت از اتمام کار مشترک تمامی معاونت های شرکت در تهیه گزارش و عملکرد بودجه سال ۹۸ و نیمه اول سال ۹۹ و پیش بینی بودجه مورد نیاز سال ۱۴۰۰ خبر داد.

وی ضمن قدردانی از مشارکت همکاران در بخش ها و واحد های مختلف شرکت، به زیربنایی بودن و اهمیت ارائه گزارش تخصصی عملکرد یک ساله آتی شرکت برق منطقه‌ای یزد اشاره کرد.

کازرانی نژاد همچنین چالش تامین تجهیزات و اجرای پروژه‌ها، مشکلات و چالش‌های ناشی از تاخیر در پرداخت‌های نیروگاه‌های تولید پراکنده، تاکید بر افزایش سهم و تخصیص ۱۰۰ درصدی ترانزیت برق، درخواست تامین اعتبار و نقدینگی ساختمان دیسپاچینگ AOC و واحد خود راه‌انداز شرکت و ضرورت تخصیص اعتبارات و نقدینگی لازم برای پرداخت حقوق جاری کارمندان و پرداختی بازنشستگان را از صحبت‌های دکتر اسدی مدیرعامل شرکت در این جلسه دانست.

مدیر دفتر بودجه همچنین افزود: در ادامه این نشست ویدیوکنفرانسی فایل تهیه شده جهت تخصیص بودجه اصلاحی و پیشنهادی سال ۱۴۰۰ شرکت ارائه و گزارش عملکرد اعتبارات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و همچنین اعتبارات مورد نیاز این شرکت به مدیرکل دفتر بودجه و توسعه اقتصادی شرکت توانیر و همکاران وی ارائه شد و بر حسب ضرورت با توضیحات مدیرعامل و معاونین شرکت همراه شد.

کازرانی نژاد خاطر نشان کرد: در پایان نیز بودجه اصلاحی سال جاری و بودجه اصلاحی سال ۱۴۰۰ مورد تایید نصرت الله عباس زاده مدیرکل دفتر بودجه و توسعه اقتصادی شرکت توانیر قرار گرفت.