تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

انجام تعمیرات اساسی تپ چنجر ترانسفورماتور‌های فوق توزیع و انتقال در برق منطقه‌‌ای یزد

انجام تعمیرات اساسی تپ چنجر ترانسفورماتور‌های فوق توزیع و انتقال در برق منطقه‌‌ای یزد
پروژه تعمیرات اساسی ۱۴ دستگاه تپ چنجر ترانسفورماتور پست‌های فوق‌توزیع و انتقال شرکت برق منطقه‌‌ای یزد توسط دفتر فنی انتقال این شرکت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، بهرام آبادیان کارشناس تجهیزات این شرکت روند اجرای پروژه تعمیرات اساسی تپ چنجر ترانسفورماتور‌های فوق توزیع و انتقال برق منطقه‌‌ای یزد را تشریح کرد.

آبادیان ضمن اشاره به اهمیت تپ چنجر‌های ترانسفورماتور‌های شرکت برق منطقه‌ای یزد افزود: به منظور پایداری شبکه با برنامه‌ریزی اصولی انجام شده در کمترین زمان ممکن و در بازه زمانی یک ماهه و همچنین کاهش زمان خروجی‌ها، تعمیرات اساسی تپ چنجر ترانسفورماتور‌های فوق توزیع و انتقال شرکت با همکاری امور دیسپاچینگ و مخابرات و ثبت رکورد زمانی در اجرا، انجام شد.

وی با بیان این که اثربخشی این تعمیرات اساسی که در زمان مناسب انجام شد کاملا در این پروژه مشهود بود، تصریح کرد: پیش از وقوع حوادث سنگین و جبران ناپذیر احتمالی بر روی یکی از ترانسفورماتور‌ها، اقدامات اصلاحی جهت جلوگیری از وقوع حادثه انجام شد.

کارشناس تجهیزات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد ادامه داد: همچنین با بررسی‌های فنی انجام شده به منظور جلوگیری از ایجاد حادثه مشابه در سایر ترانسفورماتور‌های با تپ چنجر نوع V، پروژه بهینه‌سازی این ترانسفورماتور‌ها در دستور کار دفتر فنی انتقال قرار گرفت.