تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

لزوم کاهش ده درصدی مصرف گاز و برق ادارات استان یزد نسبت به سال گذشته

لزوم کاهش ده درصدی مصرف گاز و برق ادارات استان یزد نسبت به سال گذشته
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد تاکید کرد لزوم کاهش ده درصدی مصرف گاز و برق ادارات استان یزد نسبت به سال گذشته

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت گاز و صنعت برق استان یزد بر لزوم کاهش ده درصدی مصرف گاز و برق ادارات نسبت به سال گذشته تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، در ابتدای این نشست، مدیرعامل این شرکت با اشاره به فرا رسیدن فصل سرد و افزایش مصرف انرژی برای گرمایش و به تبع آن افت فشار گاز و محدودیت تامین گاز نیروگاهها، از اعمال برنامه‌هایی برای کاهش ده درصدی مصرف گاز و برق ادارات استان یزد خبر داد و بر ادامه اجرای ممیزی ادارات استان و همچنین محاسبه سرانه مصرف آن‌ها تاکید کرد.

اسدی افزود: انجام ممیزی در ادارات و سرانه مصرف به ازای مساحت آن‌ها بر اساس هر مترمربع نیز با حمایت استانداری در دست اقدام می باشد تا مصرف گاز و برق هر اداره نسبت به خودش به میزان ده درصد کاهش یابد.

این مقام مسئول صنعت برق استان یزد ضمن تاکید به همکاری و کمک صنعت برق به شرکت گاز در مدیریت انرژی استان؛ هم‌پوشانی پیام‌های اطلاع‌رسانی مدیریت مصرف هر دو حامل انرژی گاز و برق را مهم برشمرد و بیان کرد: پیام‌ها به گونه‌‌ای باشد که با توجه به ارتباط مصرف برق و گاز، رعایت مصرف هر دو حامل انرژی را پیگیر باشیم و شاهد افزایش بی‌رویه مصرف حامل دیگر نباشیم.

علیرضا بشیری مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان یزد نیز با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۱۱ درصد از مصرف گاز استان در حوزه خانگی بوده عنوان کرد: حدود ۸۹ درصد از مصرف گاز استان یزد در حوزه صنایع و نیروگاه‌ها است و برای مدیریت مصرف گاز در حوزه‌های خانگی، نیروگاهی و صنایع استان، برنامه‌هایی در دستور کار داریم.

مجید دهقان مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد نیز در این نشست ضمن اشاره به محتوا‌های تولید شده در حوزه صرفه‌جویی در مصرف انرژی، تعامل با صدا و سیما و استفاده از شبکه‌های مجازی جهت نشر این‌گونه پیام‌ها را ضروری دانست و خواستار هماهنگی فعالیت‌های اطلاع‌رسانی توسط این کارگروه تا پایان فصل سرد سال شد.

سپس مدیران روابط عمومی‌های شرکت‌های توزیع و تولید برق به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.

تعامل با استانداری و شهرداری، جلب همکاری صدا و سیما، استفاده از ظرفیت ادارات استان در اطلاع‌رسانی عمومی به مردم، استفاده بهینه از فضای مجازی برای فرهنگ‌سازی، برخی از مصوبات این کارگروه بود.