تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری جلسه تفسیر قرآن نماینده ولی فقیه در استان یزد  به میزبانی برق منطقه ای یزد

برگزاری جلسه تفسیر قرآن نماینده ولی فقیه در استان یزد  به میزبانی برق منطقه ای یزد
جلسه هفتگی تفسیر قرآن نماینده ولی فقیه در استان یزد به میزبانی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد و با حضور مدیران ادارات و دستگاه‌های استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، آیت الله محمدرضا ناصری در این نشست که در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد؛ با اشاره به نامه امام علی(ع) به مالک اشتر، مسائل مربوط به احتکار و محتکرین را شرح داد.

آیت الله ناصری در سخنان خود توصیه‌های حضرت علی(ع) به مالک اشتر در مورد نحوه برخورد با صنعتگران، تجار و صاحبان فن را توضیح داد و مدارا و حسن برخورد با صنعتگران، تجار و صاحبان فن، داشتن حسن نظر و نیت خیر و نظارت بر فعالیت‌های این افراد را از توصیه‌های حضرت به مالک اشتر عنوان کرد.

وی ضمن مذمت خروج سرمایه از کشور و سرمایه‌گذاری در کشور‌های خارجی افزود: می‌بایست در کشور خودمان سرمایه گذاری کرده و از درامدی که کسب می‌کنیم در زمان گرفتاری و سختی‌ها، یاری‌گر مردمان خودمان باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد همچنین احتکار و گران فروشی را از نظر حضرت علی (ع) عیبی بزرگ عنوان کرد و مقابله با احتکاراز سوی دولتمردان را امری ضروری دانست.

وی همچنین با اشاره به روایات امیرالمومنین (ع)، احتکار را عملی حرام و از جمله گناهان کبیره برشمرد.

گفتنی است جلسات تفسیر قرآن نماینده ولی فقیه در استان یزد به صورت هفتگی و با حضور مدیران ارشد ادارات و نهاد‌های استان در نخستین روز هر هفته و به میزبانی یکی از ادارات استان برگزار می‌شود.