تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

حضور بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای یزد در مراسم بزرگداشت ۹ دی

حضور بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای یزد در مراسم بزرگداشت ۹ دی
حضور بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای یزد در مراسم بزرگداشت ۹ دی

جمعی از بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای یزد در مراسم بزرگداشت نهم دی با سخنرانی سرلشگر پاسدار محسن رضایی در مسجد روضه محمدیه یزد حضور یافتند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حماسه ۹ دی‌ماه را انقلاب بصیرت ملت ایران دانست و گفت: حماسه عظیم نهم دی و حضور میلیونی مردم ولایی در صحنه، خود تبلور عینی پیشرفت سیاسی مردم و انقلاب اسلامی است.

محسن رضایی افزود: ملت فهیم ایران اسلامی در نهم دی‌ماه با مشارکت حماسی و پرشور خود، شعور و بلوغ فرهنگی و سیاسی‌شان را نشان داد.

وی با بیان اینکه دنیای استکباری به دنبال نابود کردن انقلاب اسلامی بود؛ افزود: آن‌ها به خیال خام خود به دنبال آن بودند که نظام ولایی و ارزش ما را طی دو هفته ساقط کنند؛ ولی به حول و قوه الهی با بصیرت مردم و درایت مقام معظم رهبری شکست خوردند.

رضایی سپس به اهمیت توصیه‌های مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی اشاره و بر پیگیری آن توسط مردم و بخصوص مسئولان تاکید کرد  و از  روحیه ایثارگری و فعالیت‌های مردم استان یزد در طول تاریخ انقلاب اسلامی، به نیکی یاد نمود.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه افزود: استان یزد و مردم دلاور آن در طول انقلاب اسلامی، کمک‌های فراموش‌نشدنی به کشور و نظام کرده‌اند و این روحیه باید همچنان حفظ شود.

شایان‌ذکر است، این مراسم با حضور جمعی از مسئولان استان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

DSC03109__1483267831965 DSC03128__1483267842544 DSC03135__1483267849013