تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد
اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد

برگزاری نشست هیئت اندیشه‌ورز

به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا و روز زن،‌ نشست هیئت اندیشه‌ورز استان با عنوان هنر زن بودن تشکیل شد.

در این نشست کارشناس حوزه و دانشگاه در خصوص زن در اسلام و دیدگاه قرآن و اسلام نسبت به زن سخن گفته و در مورد شبهاتی که در قرآن و نهج‌البلاغه در این زمینه وجود دارد صحبت کرد.

این کارشناس همچنین نقش اصلی زن در خانواده را ایجاد آرامش دانست و استفاده از دو خصلت مودت و رحمت در زندگی برای ایجاد آرامش را مورد تأکید قرار داده و افزود:‌ فرهنگ سپاسگزاری در خانواده از سوی مرد و زن باید ایجاد شود و بهتر است این فرهنگ هم به‌صورت زبانی و هم به‌صورت نوشتاری باشد.

نشست سالیانه اعضای شورای پایگاه بسیج شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد با مدیرعامل

اعضای شورای پایگاه بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد به‌منظور ارائه گزارش عملکرد و تشریح برنامه‌های این پایگاه و همچنین بیان انتظارات خود،‌ با مدیرعامل شرکت و مسئولین حوزه مقاومت بسیج اداری حضرت قائم (عج) نشست سالیانه تشکیل دادند.

اهدای لوح تقدیر به اعضای شورای پایگاه بسیج اداری شهید سامعی از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

نصب برچسب شهید حاج قاسم سلیمانی بر روی شیشه خودرو همکاران

واحد فرهنگی و اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد، نصب برچسب شهید حاج قاسم سلیمانی را بر روی شیشه خودروی همکاران این شرکت انجام داد.

حضور بانوان بسیجی برق منطقه‌ای یزد در نشست تبیین الگوی سوم زن مسلمان

نشست تبیین شاخص الگوی سوم زن مسلمان،‌ با حضور بانوان شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

در این نشست علی‌اکبر عزیزی معاون سیاسی و امنیتی استانداری یزد در خصوص الگوی سوم زن گفت:‌ زن در مکتب انقلاب،‌ محور و ستون اصلی خانواده و عفیف، باحجاب و پاک‌دامن است که در فتنه اخیر، همه به دنبال حمله به این زن بودند.

وی افزود:‌زن در مکتب امام، انقلابی است و در همه عرصه‌ها حضورداشته و علاوه بر نقش‌آفرینی در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در همه عرصه‌ها حضور فعال دارد.

در ادامه نیز حجت‌الاسلام مهدوی نژاد در خصوص الگوی سوم زن مسلمان و نگاه غرب و شرق به زن و نگاه اسلام به زن به ایراد سخن پرداخته و خاطرنشان کرد:‌ در اسلام مرد و زن مشترک هستند و در فهم،‌ شعور و درک همه مثل هم هستند،‌ اما در جنسیت آن‌ها تفاوت وجود دارد و این تفاوت باعث ایجاد شرایط،‌قوانین و احکام متفاوت بر آن‌ها می‌شود.