تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه ای یزد

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه ای یزد
اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه ای یزد

فضاسازی و نصب بنر به مناسبت ایام الله دهه فجر

واحد فرهنگی و اجتماعی پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران اقدام به فضاسازی و نصب بنر در معابر ساختمان‌های مرتبط با این شرکت نمود.

برگزاری مراسم بزرگداشت مقام حضرت فاطمه زهرا

مراسم بزرگداشت مقام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر به همت پایگاه اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد برگزار شد.

قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی حجت الاسلام آخوندی مدرس و روانشناس خانواده، با موضوع آسیب شناسی سبک زندگی با الگو قرار دادن سبک زندگی دینی از برنامه‌های این مراسم بود.

شرکت در همایش تحکیم بنیان خانواده

خواهران بسیجی عضو پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه ای یزد در همایش تحکیم بنیان خانواده که به همت پایگاه بسیج و کمیته بانوان شرکت توزیع نیروی برق استان، به مناسبت تولد حضرت زهرا (س) برگزار شد، شرکت کردند.

در این نشست دکتر فلاح به بیان اهمیت بلوغ فکری و عقلی در زندگی مشترک پرداخته و نماز را یکی از کامل‌ترین روش‌های درمانی دانست که تمامی روش‌های درمانی روانشناسی را در خود دارد.

وی خانه را به عنوان یک باشگاه تلقی کرد که اعضای خانواده می‌بایست برای رشد و تقویت صفات خداوندی و بارور شدن بذر وجودی شان به کمک یکدیگر تلاش کنند.

برگزاری نمایشگاه صنایع دستی نیز بخشی از برنامه‌های جانبی این همایش بود.

حضور در همایش مجازی گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن

همایش مجازی گرامیداشت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن، با حضور بانوان بسیجی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، معصومه حاتمی روانشناس سلامت، در این همایش مجازی به بیان تکنیک‌های شاد زیستن پرداخت که تکنیک ۳۵ دقیقه‌‌ای افزایش شادی و نشاط یکی از آن‌ها بود.

وی ترشح هورمون دوپامین (پاداش) را یکی از عوامل افزایش شادی و نشاط عنوان کرده و انجام بیست فعالیت زیر پنج دقیقه‌‌ای که از طریق آن‌ها حس نشاط پیدا می‌کنیم، مانند نوشیدن چای و گوش دادن به موسیقی را خاطرنشان کرد.

همچنین ترشح هورمون اکسی توسین از طریق عشق ورزی، بوسیدن، نوازش کردن و در آغوش گرفتن، ترشح هورمون اندورفین از طریق اجرای شوخی و طنز، ترشح هورمون سروتونین از طریق انجام حرکات کششی، شمردن ۵ داشته خود در هر صبح، مرور ۵ خواسته خود در پایان شب و قدردانی از اطرافیان، دوستان و خدا نیز برخی دیگر از تکنیک‌های شاد بودن بود که توسط این روانشناس سلامت بیان شد.

کوه پیمایی مشترک همکاران صنعت آب وبرق استان یزد

به مناسبت گرامیداشت فرارسیدن ایام الله دهه فجر، مراسم کوه پیمایی مشترک همکاران صنعت آب و برق استان یزد با حضور بسیجیان شرکت برق منطقه‌‌ای یزد برگزار شد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی الکترونیکی سبک زندگی دینی

مسابقه الکترونیکی سبک زندگی دینی از دیدگاه امام خامنه ای (مدظله العالی) به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج برگزار شد.

در این مسابقه الکترونیکی که به همت امور بسیج خواهران پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه ای یزد، ویژه بانوان شاغل و همسران همکار این شرکت برگزار شد، ۶۹ نفر از بانوان خانواده شرکت برق منطقه ای یزد شرکت کرده و ۱۰ نفر از برترین های این مسابقه (۵ همکار و ۵ همسر همکار)، به قید قرعه مورد تقدیر قرار گرفتند.