تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

ارزیابی معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد آغاز شد

ارزیابی معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد آغاز شد
ارزیابی معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد آغاز شد

فرایند ارزیابی معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد با حضور احمد کردستانی سرپرست این شرکت و ارزیابان شرکت توانیر و شرکت‌های برق منطقه‌ای آذربایجان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان در محل ساختمان بهره‌برداری این شرکت شروع شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد؛ فرایند ارزیابی معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد با حضور احمد کردستانی سرپرست این شرکت و سرارزیاب از شرکت توانیر و دیگر ارزیابان بخش های تجهیزات پست، ستادی، بهره برداری، خط و حفاظت و کنترل شرکت‌های برق منطقه‌ای آذربایجان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان در محل ساختمان بهره‌برداری این شرکت شروع شد؛ گفتنی است همچنین مهندس کاظم‌زاده نماینده توانیر نیز برای ارزیابی پروژه‌های ۱۸۰ اقدام و ارائه‌ مستندات به وزیر نیرو در این نشست حضور داشت.

احمد کردستانی ضمن عرض خیرمقدم به ارزیابان، عنوان کرد: یزد را با نام قنات، قنوت و قناعت و سنبل دانش، خلوص و بهره‌وری می‌شناسیم و مفتخریم در استانی خدمت می‌کنیم که عملکرد بر پایه دانش و بهره‌وری است.

در ادامه سرپرست شرکت برق منطقه‌ای یزد عنوان کرد: بهبود مستمر برای جلوگیری از افول صنعت برق یک ضرورت حتمی است؛ بنابراین حضور ارزیابان صنعت برق در هر استانی می‌تواند عامل بهبود و پیشرفت و بهره‌وری بهتر باشد.

وی از ارزیابان دعوت کرد نظرات و ایده‌های خود را برای بهبود مستمر برق منطقه‌ای یزد، ارایه کنند و افزود: استان یزد در شاخص‌های تعمیر و نگهداری و اصلاح شبکه توانست در کشور خوش بدرخشد که حاصل پایش‌های مستمر همکاران در شرکت بود.

علی‌محمد فتح آبادی معاون بهره برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد در این نشست گفت: آمادگی برای پیک‌های بار انرژی الکتریکی تابستان و زمستان برای شرکت برق منطقه‌ای یزد بسیار مهم است و نظرات ارزیابان نقاط بهبود را نشان می‌دهد.

وی افزود: استان یزد مزیت‌های نسبی مانند شدت تابش و دارا بودن بیش از ۳۰۰ روز آفتابی برای استفاده از نیروگاه‌های خورشیدی دارد و اقدامات مناسبی در این حوزه انجام شده است که می‌تواند الگوی کشوری باشد.

در ادامه رمضانی سرارزیاب از شرکت توانیر، بیان کرد: هدف عمده از این ارزیابی‌ها تبادل تجربیات و آشنایی همکاران در شرکت‌های برق منطقه‌ای و الگو گرفتن از رفتارهای بهینه است.

وی به اقدامات شاخص شرکت برق منطقه‌ای یزد در جهت پایداری شبکه برق، اشاره کرد و گفت: شرکت برق منطقه‌ای یزد بهترین عملکرد را در این حوزه داشته است.

رمضانی ضمن تقدیر از برخی شرکت‌های بخش خصوصی در استان یزد به عنوان شرکت‌های پیشرو در حوزه پروژه‌های برق منطقه‌ای، گفت: در سال ۱۴۰۲ برای گذر از پیک بار، پروژه‌های اصلاح و تعمیراتِ شرکت برق منطقه‌ای یزد پیشرو و ممتاز بود و ۸۰ درصد پیشرفت پروژه‌های تعمیر و نگهداری خطوط فرا منطقه‌ای و اصلاح خطوط را در یزد شاهد بودیم.