تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

از کارمندان نمونه شرکت برق منطقه‌ای یزد تقدیر شد

از کارمندان نمونه شرکت برق منطقه‌ای یزد تقدیر شد
در جلسه‌ای با حضور معاونین و مدیران شرکت برق منطقه‌ای یزد، از کارمندان نمونه این شرکت تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد؛ در جلسه‌ای با حضور معاونین و مدیران شرکت برق منطقه‌ای یزد، از کارمندان نمونه این شرکت تقدیر شد. این مراسم به منظور تجلیل از عملکرد و تلاش‌های برجسته کارکنان در پیشبرد اهداف سازمانی و ارتقای سطح خدمات رسانی به مشترکین برگزار شد.

انتخاب کارمندان نمونه در سال ۱۴۰۳ با استفاده از روشی مبتنی بر امتیازدهی مدیران ارشد سازمان صورت گرفت. در این فرایند، علاوه بر نظرات مدیران مستقیم کارکنان، نظرات سایر واحدهای مرتبط نیز لحاظ شد تا ارزیابی‌ها به شکلی جامع انجام گیرد. برای دستیابی به این هدف، ضرایب در امتیازدهی اعمال شد تا عملکرد کارکنان با دقت بیشتری بررسی شود.

بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، مهدی کریمی، هاشم حیدری، بهرام آبادیان، قاسم حاتمی و خدیجه یاوری به عنوان کارمندان نمونه سال ۱۴۰۳ انتخاب و معرفی شدند. این تقدیر در راستای تشویق کارکنان برای افزایش بهره‌وری و ایجاد انگیزه بیشتر جهت بهبود عملکرد و خدمات‌رسانی انجام شد. مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در این جلسه بر اهمیت نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان تأکید کرده و قدردانی خود را از تلاش‌های بی‌وقفه کارکنان اعلام کرد.