تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو
مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو:اضافه شدن پیوست فرهنگی به پروژه‌های صنعت آب و برق کشور

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد از اضافه شدن پیوست فرهنگی به پروژه‌های صنعت آب و برق کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این نشست در حاشیه سفر معاون اول رئیس جمهور و زیر نیرو به یزد برگزار شد، دکتر صدیقه ببران، نگاه ویژه وزیر نیرو به مباحث علوم اجتماعی در حوزه صنعت برق اشاره کرد و گفت: داشتن پیوست فرهنگی در پروژه‌ها جزء تاکیدات رهبر معظم انقلاب و دولتمردان است و وظیفه روابط عمومی‌ها است که با نگاه جامعه‌شناختی در بین آحاد جامعه اعتمادسازی کنند.

وی شفاف‌سازی و پاسخگویی مناسب به مردم را نیازمند دسترسی آسان به اطلاعات برای همگان دانست و افزود: مدیریت تقاضا و تغییر الگوی مصرف وظیفه اساسی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق کشور است که برای مدیریت مصرف انرژی نیز باید سبک زندگی مردم تغییر کند و اجرای این ضرورت به دلیل تخصیص جایگاه فرهنگ‌سازی در روابط عمومی‌ها مهم و حیاتی است.

دکتر ببران داشتن برنامه استراتژیک و کار سیستمی در روابط عمومی‌ها را بسیار مهم بیان کرد و گفت: روابط عمومی‌ها لازم است ضمن مانیتور کردن نقاط قوت و قابل‌بهبود و احصاء نتایج آن، استراتژی آینده را تعیین و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نیرو، پژوهش در حوزه روابط عمومی و افکارسنجی ذی‌نفعان را مهم برشمرد و تاکید کرد: نگاه روابط عمومی‌ها به حوزه روابط عمومی الکترونیک در جامعه کنونی بسیار اهمیت دارد و می‌بایست خدمات الکترونیک با قابلیت دسترسی آسان به مردم و رسانه‌ها ارائه شود.

وی در پایان، بخشی از اقدامات جدید روابط عمومی وزارت نیرو را تشریح و از فعالیت روابط عمومی‌های صنعت آب و برق در انتشار سریع خبر و تصاویر سفر معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر نیرو قدردانی کرد.

در ابتدای این نشست، مجید دهقان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های صنعت آب و برق استان یزد با اشاره ارتباط تنگاتنگ مدیران روابط عمومی این صنعت درخواست کرد: وزارت نیرو برای ارتقاء جایگاه روابط عمومی‌ها در سازمان پیش‌قدم شود.

وی به برخی از اقدامات زیربنایی حوزه روابط عمومی در شرکت برق منطقه‌ای یزد اشاره کرد و افزود: آموزش رکن اساسی در روابط عمومی است که امیدواریم در برنامه‌های جدید مباحث به­روز روابط عمومی گنجانده شود.

در این مراسم که در شرکت برق منطقه ای یزد برگزار شد؛ مدیران و کارشناسان روابط عمومی صنعت آب و برق یزد به بیان دیدگاه‌های خود در رابطه با موضوعات ساختاری روابط عمومی، مباحث آموزشی و ارتقاء جایگاه روابط عمومی پرداختند.