تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اعضای کمیته‌های فنی و بازرگانی شرکت برق منطقه‌ای یزد منصوب شدند

اعضای کمیته‌های فنی و بازرگانی شرکت برق منطقه‌ای یزد منصوب شدند
اعضای کمیته‌های فنی و بازرگانی شرکت برق منطقه‌ای یزد منصوب شدند

 

طی احکام جداگانه‌ای از سوی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد اعضای کمیته‌های فنی و بازرگانی طرح و توسعه، دفتر امور انتقال، دفتر فنی انتقال و عمومی اداری منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، محمدحسن صباغزادگان با ابلاغ این احکام، علیرضا رفیعی را به‌عنوان عضو و رئیس کمیته فنی بازرگانی معاونت طرح و توسعه و حمید دهقانی را به‌عنوان دبیر و عضو و همچنین حمید زارع، ابراهیم زارع، مجید شایق، حمیدرضا سرداری، محمدصالح دشتی، حمیدرضا افتخاری، سیدمهدی جعفری، محمود دهقان، محمدمهدی واعظ و محمدحسین محمودی را به‌عنوان اعضای این کمیته منصوب کرد.

همچنین مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، محمدحسین میرحسینی را به‌عنوان عضو و رئیس کمیته فنی بازرگانی دفتر فنی انتقال و علی‌محمد فتح‌آبادی را به‌عنوان دبیر و عضو و همچنین حمید زارع، ابراهیم زارع، مجید شایق، علی‌اکبر صالحی، سیف‌الله افضلیان تبار، حمید اسدی پور و سیدعباس حسینی را به‌عنوان اعضای این کمیته منصوب کرد.

در کمیته فنی بازرگانی امور انتقال نیرو نیز محمدحسین میرحسینی به‌عنوان عضو و رئیس و احمد کردستانی به‌عنوان دبیر و عضو و حمید زارع، ابراهیم زارع، مجید شایق، علی فلاحتی، ناصر زارع و محمدحسین حق‌شناس به‌عنوان اعضای این کمیته منصوب شدند.

حکم سیدرضا حسینی به‌عنوان رئیس و عضو کمیته فنی بازرگانی عمومی و اداری، مجتبی شهبازی برای دبیری و عضو و همچنین حمید زارع، ابراهیم زارع و مجید شایق به‌عنوان اعضای این کمیته نیز توسط صباغزادگان صادر شد.