تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

انتشار کارنامه‌ی آماری سال ۹۷ شرکت برق منطقه‌ای یزد

انتشار کارنامه‌ی آماری سال ۹۷ شرکت برق منطقه‌ای یزد
انتشار کارنامه‌ی آماری سال 97 شرکت برق منطقه‌ای یزد

 

کارنامه‌ی آماری سال ۱۳۹۷ شرکت برق منطقه‌ای یزد در خرداد‌ماه ۹۸ منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، این کارنامه‌ هرساله توسط دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات این شرکت به صورت الکترونیکی تهیه و منتشر می‌گردد.

مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات افزود : این کارنامه حاوی آمار و اطلاعاتی در خصوص: تولید و فروش انرژی، تأسیسات بهره‌برداری، انتقال و فوق توزیع، پروژه‌های اجراشده و در دست اقدام، انرژی‌های مبادله شده بین شرکت‌های هم‌جوار و شاخص‌های تحلیلی صنعت برق نظیر تبادل انرژی، پیک‌بار نیاز مصرف، بار هم‌زمان و غیر هم‌زمان، ضریب بار، مولدهای مقیاس کوچک و وضعیت نیروی انسانی شرکت و پیش‌بینی تولید انرژی و فروش و بار مصرفی در سال‌های آتی است.

وی کسب رتبه اول در توسعه نیروگاه‌های خورشیدی در کشور، ارتقا شاخص پایایی و امنیت شبکه، دستیابی به رتبه برتر استانی در شاخص حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی و دستیابی به رتبه برتر در استقرار موثر و بهینه مهندسی ارزش در سازمان را از جمله عملکردهای مهم شرکت برق منطقه‌ای یزد که در این کارنامه به آن اشاره‌شده  دانست.

در کارنامه‌ی الکترونیکی که در سایت شرکت برق منطقه‌ای یزد به آدرس اینترنتی www.yrec.co.ir نیز منتشرشده علاوه بر موارد ذکرشده، خلاصه عملکرد واحدها در سال ۹۷ نیز قابل‌مشاهده است.