تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

ایجاد مرکز خلاقیت و کار تیمی در برق منطقه‌‌ای یزد جهت ارتقای بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها

ایجاد مرکز خلاقیت و کار تیمی در برق منطقه‌‌ای یزد جهت ارتقای بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها
ایجاد مرکز خلاقیت و کار تیمی در برق منطقه‌‌ای یزد جهت ارتقای بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد ضمن اشاره به مطالعاتِ انجام شده در راستای «ایجاد مرکز خلاقیت و کار تیمی» در برق منطقه‌ای یزد، از جزییات این طرح سخن گفت.

به گزارش روابط ‌عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، ابوالفضل اسدی صنعت برق را صنعتی زیربنایی عنوان کرد که کلیه امور کشور به نحوی به این صنعت نیازمند و مرتبط هستند.

وی به‌کار‌گیری این طرح را موجب توانمندسازی نیروی انسانی، ارتقای بهره‌وری و کاهش هزینه‌های صنعت برق عنوان کرد و افزود: طرح ایجاد مرکز خلاقیت و کار تیمی در ارزیابی طرح‌های ویژه ابلاغی به شرکت‌های برق منطقه‌‌ای کشور، به عنوان طرح برتر با کسب رتبه عالی انتخاب شد و مورد تمجید مدیرعامل شرکت توانیر نیز قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به وجود چالش‌های متنوع در صنعت برق کشور خصوصا در شرایطی مانند ایام پیک بار، این صنعت به رفتار و رویکرد‌های خلاقانه نیاز دارد تا با استفاده از خلاقیت در بستر کار تیمی و نوآوری، دانش و فناوری با اثربخشی و راندمان بیشتری فعالیت کند.

وی انجام مطالعات علمی و اثربخش در خصوص طرح ایجاد مرکز خلاقیت و کار تیمی را از جمله اقدامات ارزشمند معاونت منابع‌انسانیِ شرکت برق منطقه‌ای یزد در راستای دست‌یابی به رویکرد‌های خلاقانه عنوان کرد و افزود: پس از ارائه پیشنهاد طرح ایجاد مرکز خلاقیت و کار تیمی توسط همکاران شرکت، مجری این طرح از سوی شرکت توانیر انتخاب و این طرح به عنوان یک طرح ویژه ملی تعیین شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در تشریح اقدامات انجام‌شده در این راستا یادآور شد: با انجام مطالعات علمی و تعریف ساز‌و‌کار جدید توسط تیم اجرایی پروژه مذکور، این طرح در هشت گام اساسی برنامه‌ریزی و انجام شده و در نهایت الگوی استقرار و دستیابی به اهداف مرکز خلاقیت و کار تیمی و همچنین راهکارهای اجرایی شدن الگوی اداره این مرکز توسط تیم تحقیق پیشنهاد شد.