تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

بازدید رئیس کل دادگستری استان یزد از تأسیسات صنعت برق و بررسی چالش‌های ناترازی انرژی

بازدید رئیس کل دادگستری استان یزد از تأسیسات صنعت برق و بررسی چالش‌های ناترازی انرژی
رئیس کل دادگستری استان یزد به همراه دادستان و برخی از مدیران این نهاد از تأسیسات دیسپاچینگ و پست 400 کیلوولت شرکت برق منطقه‌ای یزد بازدید کرد. در این بازدید ضمن ارائه

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد؛ حسین طهماسبی، رئیس کل دادگستری استان یزد، به همراه محمدرضا حدادزاده، دادستان مرکز استان یزد، مجید دهقان‌بنادکی معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی دادگستری استان یزد، از مجموعه دیسپاچینگ و پست ۴۰۰ کیلوولت یزد یک بازدید کردند. در این بازدید که با حضور احمد کردستانی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد و تعدادی از مدیران این شرکت برگزار شد، موضوعات مهمی در حوزه برق استان مورد بحث قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به اهمیت زیرساخت‌های صنعت برق به عنوان یکی از مهم‌ترین تأسیسات زیربنایی و امنیتی استان، توضیحاتی درباره نحوه عملکرد پست‌های فشارقوی، نحوه اتصال آن به شبکه شهری و کاهش توان برق از ۴۰۰ کیلوولت به ۶۳ کیلوولت ارائه داد. سپس در مرکز دیسپاچینگ، علی‌محمد فتح‌آبادی، معاون بهره‌برداری این شرکت، در خصوص نحوه مدیریت دیسپاچینگ، میزان مصرف مشترکین و اهمیت مدیریت بار توضیحاتی ارائه کرد.

در جلسه پایانی بازدید، مدیرعامل شرکت برق به موضوع ناترازی برق استان به دلیل افزایش تعداد مشترکین و مصرف برق در تابستان اشاره کرد. همچنین به برخی چالش‌ها نظیر نقض حریم قانونی خطوط انتقال برق توسط برخی مالکان اراضی پرداخته شد. در این راستا برنامه‌های وزارت نیرو و شرکت توانیر و راه‌حل‌های افزایش بهره‌وری و مدیریت مصرف برق نیز مطرح گردید.

رئیس کل دادگستری استان یزد در پایان این بازدید، از برنامه‌ریزی‌های انجام شده قدردانی کرد و ضمن تحسین عملکرد صنعت برق استان، خواستار همکاری بیشتر مشترکین بزرگ در جهت احداث نیروگاه‌های خودتأمین برای کاهش ناترازی انرژی شد.