تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری جلسه ارائه پروژه کاهش سطح اتصال کوتاه پست «یزد ۱»

برگزاری جلسه ارائه پروژه کاهش سطح اتصال کوتاه پست «یزد 1»

سمینار ارائه پروژه مطالعاتی با عنوان مطالعه فنی و اقتصادی روش‌های عملی کاهش سطح اتصال کوتاه پست ۴۰۰ به ۶۳ کیلوولت «یزد۱» با حضور معاونان، مدیران و کارشناسان معاونت برنامه‌ریزی و تحقیقات، طرح و توسعه و بهره‌برداری و مشاور این پروژه برگزار شد.

مصطفی معصومی مدیر دفتر برنامه‌ریزی فنی و برآورد بار شرکت برق منطقه‌ای یزد در مصاحبه با دفتر روابط عمومی با اشاره به اینکه پست« یزد۱» یکی از پست‌های حساس و مهم منطقه یزد است؛ افزود: پروژه مذکور از سال ۹۵ در دستور کار معاونت برنامه‌ریزی و تحقیقات شرکت قرار گرفت.

وی هدف از برگزاری این پروژه را، بررسی و معرفی روش‌های کاهش سطح اتصال کوتاه قابل پیاده‌سازی در پست «یزد یک» دانست و تصریح کرد: این پروژه در ۶ فاز جمع‌آوری اطلاعات پست و شبکه، مطالعات قبل و بعد از اعمال روش‌های کاهش سطح اتصال کوتاه و جمع‌بندی انجام که توسط مشاور ارائه شد.

معصومی همچنین گفت: با توجه به اینکه توسعه شبکه از طریق احداث نیروگاه‌ها و خطوط جدید باعث افزایش چشمگیر سطح اتصال کوتاه بخش ۶۳ کیلوولت پست مذکور در آینده خواهد شد و ممکن است باعث آسیب به تجهیزات پست گردد، پروژه مذکور تعریف و انجام گردید.

IMG_3585 IMG_3596 IMG_3598 IMG_3603 IMG_3608 IMG_3611