تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری جلسه توجیهی سرگروه‌های حلقه صالحین شرکت برق منطقه‌ای یزد

برگزاری جلسه توجیهی سرگروه‌های حلقه صالحین شرکت برق منطقه‌ای یزد
برگزاری جلسه توجیهی سرگروه‌های حلقه صالحین شرکت برق منطقه‌ای یزد

 

جلسه توجیهی برای سرگروه‌های حلقه صالحین پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد با موضوع آموزش نحوه برگزاری حلقه‌های صالحین و دستورالعمل‌های ابلاغی در منطقه ییلاقی سانیج برگزار شد.

سرهنگ ابراهیمی بشکانی رئیس سازمان بسیج کارمندان استان یزد در این جلسه به تشریح دستاوردها، آسیب شناسی و نیازسنجی حلقه‌های طیبه صالحین پرداخت و گفت: در حلقه‌های طیبه صالحین موضوعات گفتگو با هدف: ارتقا سطح دانش و بصیرت افزایی نیروهای بسیجی و بالا بردن عملکرد این حلقه های طیبه تعیین شود.

وی هدف از تشکیل حلقه طیبه صالحین را، کمک برای شکل‌گیری و حفظ شاخصه‌های اسلامی در دستگاه‌های دولتی و تحقق دولت اسلامی عنوان کرد و افزود: راهکارهای پابرجا بودن این مجموعه و دیگر مجموعه های فرهنگی انقلابی بودن و انقلابی عمل کردن است.

در ابتدای جلسه سیدرضا حسینی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی نیز ضمن تشریح فعالیت‌های انجام شده توسط این پایگاه در سال ۱۳۹۵، اظهار داشت: در حلقه های صالحین این پایگاه، مباحثی با موضوع آسیب‌های شبکه های اجتماعی در خانواده و آسیب‌های اجتماعی رایج در شهر یزد مورد توجه قرار گرفته است.

وی همچنین الگوسازی در سطح بالا در زمینه‌های زیاده‌روی در فضای مجازی را از اقدامات فرهنگی لازم برای کمک به حفظ بنیان خانواده برشمرد.