تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری جلسه هیئت منتظران موعود به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

برگزاری جلسه هیئت منتظران موعود به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس
برگزاری جلسه هیئت منتظران موعود به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

 

به همت پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جلسه هیئت منتظران موعود با حضور همکاران، در سالن اجلاس معاونت بهره‌برداری برگزار شد.

در ابتدای این نشست، علی مدنی همکار بسیجی مطالبی پیرامون مسائل سیاسی حال حاضر جامعه و تشابه این دوران با زمان جنگ احزاب را برای اطلاع و آگاهی حاضران بیان کرد.

در ادامه جلسه سرهنگ محمدحامد حرزاده معاون سیاسی سپاه الغدیر استان یزد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای حادثه تروریستی اهواز عنوان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران طی چهل سال و با روش‌های مختلف، قصد ضربه زدن و ساقط نمودن نظام جمهوری اسلامی را داشته و دارند و برای رسیدن به این هدف از هیچ‌گونه اقدامی، حتی شهید کردن کودک چهارساله ابایی ندارند.

حرزاده همچنین درباره مشکلات اقتصادی جامعه گفت: تا چند ماه آینده از نظر تامین اقلام و مایحتاج اساسی مردم مشکلی در کشور وجود نخواهد داشت و این تورم و گرانی، حربه‌ای از طرف دشمنان برای ایجاد جنگ روانی و القاء برای خرید مازاد بر مصرف و بی‌اعتمادی مردم است.

وی در پایان عنوان کرد: با گسترش فرهنگ بسیج که همان فرهنگ ایثار و مقاومت است و القاء فرهنگ ازخودگذشتگی و روشنگری در سطح جامعه می‌توان تحریم‌ها را بی‌اثر کرده و این حربه دشمن را خنثی کرد.

در پایان این جلسه سیدرضا حسینی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز با بیان مطالبی در زمینه مشکلات اقتصادی، قصد دشمنان را ایجاد بی‌تفاوتی و بی‌انگیزگی در جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: دشمن علاوه بر قدرت هسته‌ای،‌ صنعت موشکی کشور را به بهانه برداشتن تحریم‌ها، نشانه گرفته است و همچنین با انجام حملات تروریستی، قصد ایجاد حس ناامنی در جامعه و متلاطم کردن اوضاع را دارد و در پی کمرنگ کردن نقش و قدرت نیروهای نظامی و انتظامی، امکان شورش و کشتار در درگیری‌ها است.