تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری دوره تکریم ارباب‌رجوع و بهبود مهارت‌های ارتباطی در برق منطقه‌ای یزد

برگزاری دوره تکریم ارباب‌رجوع و بهبود مهارت‌های ارتباطی در برق منطقه‌ای یزد
دوره آموزشی تکریم ارباب‌رجوع و بهبود مهارت‌های ارتباطی با حضور نگهبانان شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد،‌ این دوره به‌منظور تقویت و بهبود مهارت‌های ارتباطی،‌ افزایش ذهن آگاهی، تقویت مهارت‌های شنیداری، دیداری و تاب‌آوری نگهبانان شرکت، به درخواست دفتر حراست و امور محرمانه و با برنامه‌ریزی و همکاری دفتر آموزش این شرکت برگزار شد.

در این دوره آموزشی که در ۱۸ ساعت و به‌صورت ۶ جلسه ۳ ساعته برنامه‌ریزی‌شده است، مباحثی ازجمله زبان بدن،‌ خودشناسی، ارتباطات درون فردی و میان فردی، بهبود مهارت‌های ارتباطی و خودتنظیمی در شرایط مختلف به‌صورت تئوری و عملی توسط سید محمدصادق سهروردی مدرس این دوره،‌ آموزش داده می‌شود.