به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد، این مسابقه همزمان با برگزاری جشن مجازی عید غدیر و در بستر شبکههای مجازی اینستاگرام و آپارات برگزار شد.
موضوع و سوالات مطرح شده در این مسابقه، در خصوص مدیریت مصرف انرژی در منازل بوده و از میان ۶۰ نفر شرکت کننده این مسابقه، پس از بررسی و داوری توسط کارشناسان مدیریت مصرف، با اهدای جوایزی از ۲۴ نفر تقدیر شد.
گفتنی است هدف برگزاری این مسابقه دعوت از مردم به مدیریت مصرف بود که با استفاده از ظرفیت هنرمندان و در بخشهای مختلف اجرا شد.