تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری نشست انسجام‌بخشی مدیران صنعت آب و برق یزد با حضور مشاور وزیر نیرو

برگزاری نشست انسجام‌بخشی مدیران صنعت آب و برق یزد با حضور مشاور وزیر نیرو
برگزاری نشست انسجام‌بخشی مدیران صنعت آب و برق یزد با حضور مشاور وزیر نیرو

نشست انسجام‌بخشی مدیران صنعت آب و برق استان یزد، با حضور مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده برگزار شد.

مولود شیوا مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده در این جلسه به تشریح برنامه‌های پنج‌گانه وزارت نیرو در امور زنان و خانواده پرداخت و افزود: شناسایی بانوان متخصص، توانمند و مسئولیت‌پذیر، فراهم آوردن زمینه لازم برای ارتقاء سطوح مهارتی و علمی، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های توسعه گفتگوی اجتماعی با اقشار مختلف بانوان، توسعه تعامل مؤثر وزارت نیرو و شرکت‌های زیرمجموعه با سمن‌ها و برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های تحکیم بنیان خانواده، پنج محور اصلی این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به این‌که در رویکرد فعلی امور زنان و خانواده، تنها اجرای برنامه برای مناسبت‌های مرتبط مدنظر نیست و ارزش‌آفرینی در راستای فعالیت‌های وزارت نیرو سرلوحه تدوین برنامه‌ها است، خواستار تداوم حمایت مدیران صنعت آب و برق استان یزد از فعالیت‌های امور زنان و خانواده شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در این نشست ضمن ارائه آماری از وضعیت بانوان در شرکت، بانوان این شرکت را پرکار، توانمند و دقیق خواند و پیشنهادهایی برای بهبود اجرای فعالیت‌های امور بانوان ارائه کرد.

وی با اشاره به برخی از قوانین و مقررات که محدودیت‌هایی را برای ارتقاء بانوان به وجود می‌آورد، خواستار تلاش برای تعدیل این قوانین شد.

شایان‌ذکر است، مشاور وزیر نیرو در امور زنان و خانواده به مناسبت همایش رد پای آب و رونمایی از طرح بانوی آب به یزد سفرکرده است.