تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری نشست بررسی چالش‌ها و عملکرد پیک‌سایی شرکت برق منطقه‌ای یزد

برگزاری نشست بررسی چالش‌ها و عملکرد پیک‌سایی شرکت برق منطقه‌ای یزد
نشست بررسی چالش‌ها و عملکرد پیک‌سایی شرکت برق منطقه‌ای یزد با حضور معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت توانیر، مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزا

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‎ای یزد؛ نشست بررسی چالش‌ها و عملکرد پیک‌سایی شرکت برق منطقه‌ای یزد با حضور معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت توانیر، مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

احمد کردستانی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در پیک بار، چالش‌های موجود و همچنین تجربیات موفق برای عبور از پیک مصرف برق در ایام گرم سال را مطرح کرد.

 

در ادامه ابوالفضل اسدی، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی توانیر، در این نشست ضمن تقدیر از مشارکت و همکاری خوب مشترکین شرکت برق منطقه‌ای یزد و تلاش همکاران این شرکت، بر تداوم این همکاری‌ها تا بهبود شرایط تا پایان فصل تابستان تأکید کرد.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی توانیر ضمن اشاره بر نقش حیاتی پروژه‌های پیک بار، نیروگاه‌های تولید پراکنده و انرژی‌های تجدیدپذیر، به‌ویژه نیروگاه‌های خورشیدی و تأکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تسریع در راه‌اندازی آن‌ها گفت: اجرای این طرح‌ها در تأمین برق مورد نیاز صنایع، بخش کشاورزی و خانگی استان یزد نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.

در پایان این جلسه، از مراکز دیسپاچینگ منطقه و فوق‌توزیع یزد با هدف قدردانی از تلاش‌های تمامی همکاران صنعت برق استان بازدید کرد.