تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تجلیل از برگزیدگان دومین مسابقه معرفی کتاب و جشنواره نورا در برق منطقه‌ای یزد

تجلیل از برگزیدگان دومین مسابقه معرفی کتاب و جشنواره نورا در برق منطقه‌ای یزد
تجلیل از برگزیدگان دومین مسابقه معرفی کتاب و جشنواره نورا در برق منطقه‌ای یزد

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، در این مراسم که با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و برگزیدگان مسابقات برگزار شد، ابوالفضل اسدی مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه یک سازمان برای دستیابی به اهداف خود به همکاران پویا و تحول گرا در تمامی ابعاد فنی، حقوقی، سرمایه انسانی و… نیازمند است؛ تصریح کرد: در این خصوص جلب مشارکت و همراهی خانواده‌ها از طرق مختلف در دستور کار شرکت برق منطقه‌‌ای یزد قرار دارد.

وی کمیته پیشنهاد‌ها و ثبت دانش‌ها را یکی از راه‌های استفاده از نظرات و مشارکت‌های همکاران، صاحب نظران و عموم مردم در صنعت برق عنوان کرد و افزود: یکی دیگر از این روش‌ها برگزاری مسابقاتی از جمله مسابقه کتابخوانی است که خوشبختانه این امر نسبت به سال گذشته با استقبال و مشارکت گسترده همکاران، خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها صورت گرفت.

اسدی با بیان اینکه در حال حاضر کشور از نظر آب، برق و گاز، در شرایط حساسی به سر می‌برد، اقدامات این شرکت در راستای مدیریت عرضه را تشریح کرد و ادامه داد: با وجود مدیریت در سمت عرضه، می‌بایست مدیریت تقاضا نیز انجام شود و مدیریت عرضه و تقاضا با یکدیگر به صورت توامان صورت بگیرد. لذا تلاش کردیم در این راستا، از کمک همکاران و خانواده‌های آن‌ها در جشنواره نورا استفاده کنیم تا برای مدیریت مصرف به پیشنهاد‌ها و روش‌های مناسب برسیم، چرا که مدیریت مصرف علاوه بر کمک به محیط زیست، بهداشت و اشتغال، هزینه بسیار کمتری نسبت به مدیریت سمت عرضه دارد.

وی ضمن تقدیر از برنامه تولید پادکست توسط همکاران شرکت برق منطقه‌ای یزد، این امر را عملی موثر و مناسب در جهت افزایش مشارکت خانواده‌های همکاران برشمرد و ادامه داد: برای تولید پادکست افراد می‌بایست مطالعه مناسبی داشته و از مهارت‌های نوشتن، فن بیان، کار تیمی، ضبط و تدوین برخوردار باشند و این عوامل باعث می‌شود که ضمن دیده شدن تلاش همکاران، خانواده‌ها و فرزندان آن‌ها، مطالعات افراد در زمینه‌های مختلف نیز نشر و گسترش یابد.

در ادامه این مراسم نیز از میان ۳۵ شرکت کننده مسابقه نورا که با موضوع مدیریت مصرف برگزار شد، از زینب باباعلیان، ریحانه سعادت، ماهان باقری، پریا نوردی و فاطمه رجبیان در بخش کلیپ، از متین دهقان‌بهابادی، سیدمحمد و سیدعلی موسوی، فاطمه صفار و بهروز غفاریان در بخش فیلم، از عمادالدین فتح‌آبادی، شایان شیبانی، هلیا و محمدپویا زارعی و رقیه مفتح در بخش نقاشی و از الناز دهقان و یاسمین ساده در بخش انشا و داستان‌نویسی تجلیل شد.

همچنین از میان ۱۰۴ شرکت کننده مسابقه کتابخوانی، مرسانا وحیدی مقدم، فاطمه رجبیان و یگانه زهرا و یاسین هوشمند در رده سنی ۵ تا ۸ سال، متین دهقان بهابادی، مهرشاد آواره و پریا نوردی در رده سنی ۹ الی ۱۳ سال و پریسا نوردی، ملیکا جعفری و رقیه رضایی در رده سنی ۱۴ تا ۱۸ سال و خدیجه یاوری، امیر وحیدی‌مقدم و مریم زارع در رده همکاران؛ به عنوان برگزیدگان این مسابقه معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در ادامه نیز از وحید قویدل، فریده طباطبایی و سیدحسن موسوی، به پاس تلاش‌های آن‌ها در کارگروه کتابخوانی شرکت برق منطقه‌ای یزد و از حمیدرضا فلاحتی به عنوان مروج کتابخوانی در این شرکت، قدردانی شد.

گفتنی است در این مراسم، دفتر حراست و امور محرمانه شرکت برق منطقه‌‌ای یزد نیز به عنوان واحد برتر در زمینه کتابخوانی معرفی شد.