تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تجلیل از بهره‌برداران نمونه پست‌ها و فرزندان دانش‌آموز برتر شرکت پیمانکار بهره‌برداری

تجلیل از بهره‌برداران نمونه پست‌ها و فرزندان دانش‌آموز برتر شرکت پیمانکار بهره‌برداری
تجلیل از بهره‌برداران نمونه پست‌ها و فرزندان دانش‌آموز برتر شرکت پیمانکار بهره‌برداری

 

به‌منظور تقدیر از بهره‌برداران برتر پست‌های برق واگذارشده به بخش خصوصی و نیز تجلیل از فرزندان دانش‌آموز برتر آن‌ها، شرکت یزد نیرو به عنوان پیمانکار بهره‌بردار پست‌ها  مراسمی با حضور خانواده بهره‌برداران پست‌های مذکور برگزار کرد.

این مراسم در فضای صمیمی و با حضور مدیران عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد و شرکت یزد نیرو، معاون بهره‌برداری، مدیر و مسئولان امور انتقال نیرو و مدیر روابط عمومی شرکت برق و مدیران شرکت یزد نیرو برگزار شد.

محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در این گردهمایی با گرامیداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، از تلاش کارکنان شرکت مهندسین یزد نیرو به‌ویژه بهره‌برداران پست‌ها قدردانی و از اهمیت و حساسیت خاص بهره‌برداری یاد کرد.

وی زحمات کارکنان برق در زمینه تولید، توزیع و انتقال را خدمتی پنهان و غیرآشکار خواند و خاطرنشان کرد: تلاش برای برق‌رسانی به مردم، شکلی از جهاد اقتصادی و نوعی از عبادت الهی است.

صباغزادگان در ادامه با بیان این‌که تابستان سال جاری، تابستانی سخت برای صنعت آب و برق کشور بود؛ تصریح کرد: قرار بود ۱۰ هزار مگاوات از ۵۷ هزار مگاوات پیک‌بار کشور توسط نیروگاه‌های برق‌آبی تامین شود؛ که با توجه به خشک‌سالی تنها نیمی از آن تامین شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در پایان گفت: از هم‌اکنون توسط وزارت نیرو برنامه‌هایی برای پیک سال آینده تدوین و طراحی کرده است و سعی می‌شود با اجرای این برنامه‌ها خاموشی در سال ۹۸ نداشته باشیم.

در پایان این گردهمایی از عباس موذنی، محمدعلی حسینی، هادی میرحسینی، امیر خیاطیان و جواد خسروشاهی به‌عنوان بهره‌بردار برتر علمی در ارزیابی و وحید دهقان و علی‌اکبر تیموری به‌عنوان بهره‌بردار نمونه شرکت پیمانکار تجلیل و سپس از فرزندان دانش‌آموز برگزیده کارکنان آن شرکت نیز قدردانی شد.