تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تجلیل مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد از فعالیت‌های پایگاه شهید سامعی

تجلیل مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد از فعالیت‌های پایگاه شهید سامعی
تجلیل مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد از فعالیت‌های پایگاه شهید سامعی

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در مراسمی به مناسبت هفته بسیج، از فعالیت‌های پایگاه شهید سامعی این شرکت تجلیل کرد.

محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد در این جلسه ضمن تجلیل از اقدامات این پایگاه که نشان‌دهنده تعهد و فعالیت‌های دلسوزانه اعضا است، گفت: با توجه به تاکیدات وزیر جدید نیرو در حوزه مدیریت مصرف و تقاضا، پایگاه شهید سامعی باید فعالیت‌های خود در این زمینه با اقدامات موثر و مثبت گسترش دهد تا با فرهنگ‌سازی مدیریت مصرف و اقتصاد مقاومتی از صرف هزینه گزاف جهت ساخت نیروگاه‌ها جلوگیری شود.

وی تبلور تفکر بسیج در کمک‌رسانی مردم کشور به زلزله‌زدگان کرمانشاه را قابل‌ستایش دانست و گفت: بسیجیان باید به‌طور مداوم با حفظ آمادگی و حضور فعال در عرصه آموزش، کمک‌رسانی، امداد و پدافند غیرعامل آمادگی خود را حفظ کنند.

مهندس صباغزادگان با اشاره به کسب عنوان بسیجی نمونه دستگاه‌های اداری استان، توسط مدیر دفتر فنی انتقال شرکت برق منطقه‌ای یزد در سال گذشته، اظهار داشت: بسیجیان این شرکت نیز همچون گذشته با تعهد و تخصص در راه جهاد اقتصادی و توسعه و پیشرفت صنعت برق استان گام برمی‌دارند.

در ابتدای این جلسه سیدرضا حسینی فرمانده پایگاه شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد به تشریح برخی از فعالیت‌های این پایگاه در زمینه‌های فعالیت‌های فرهنگی، جهاد سازندگی، ورزشی، تعلیم و تربیت پرداخت.

وی اجرا و برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی در حوزه‌های عمومی و تخصصی، جذب و ساماندهی اعضای بسیج عادی و فعال، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برپائی نمایشگاه‌های فرهنگی، برگزاری منظم جلسات شورای بسیج، تشکیل حلقه‌های صالحین و نشست‌های هیئت منتظران موعود، اجرای برنامه‌های ورزشی و تکریم مناسبت‌های ملی و مذهبی را به‌عنوان اهم اقدامات این پایگاه برشمرد.