تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تعامل  با کارکنان شاغل در پست‌های برق از استراتژی‌های اجرایی سال ۹۵ دفتر روابط عمومی

تعامل  با کارکنان شاغل در پست‌های برق از استراتژی‌های اجرایی سال 95 دفتر روابط عمومی

مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد در جلسه شورای معاونین و مدیران این شرکت، برنامه‌های اجرایی این دفتر در سال ۹۵ را تشریح کرد.

مجید دهقان‌بنادکی با اشاره به این‌که تکریم کارکنان به‌عنوان سرمایه‌های سازمان یکی از وظایف اصلی دفتر روابط عمومی است؛ افزود: در این راستا یکی از استراتژی‌های اجرایی سال ۹۵ این دفتر، توجه ویژه به تعامل با کارکنان به‌خصوص کارکنان شاغل در پست‌های برق است.

مدیر دفتر روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد با بیان این‌که بر اساس مصوبه شورای فرهنگی و تاکید مدیرعامل اقدام به تهیه بسته‌های فرهنگی برای استفاده همکاران شاغل در پست‌های انتقال و فوق توزیع‌شده است؛ گفت: بسته‌های فرهنگی در این مرحله که همزمان با ماه مبارک رمضان بود؛ شامل کتاب‌های: «قانون در طب» اثر ابوعلی سینا، «مفاتیح الحیات» تالیف آیت‌الله جوادی‌آملی، «شعر باغ بهشت» اثر محمود صادق‌منش همکار بازنشسته، مجله سلامت و همچنین در برخی موارد، تامین قرآن و مفاتیح‌الجنان بود.

وی هدف از تهیه بسته فرهنگی را ایجاد فرصت‌های مطالعه در راستای توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی دانست.

دهقان در ادامه اظهار داشت: در چند ماه گذشته تاکنون به ۲۰ پست انتقال و فوق‌توزیع برق در سطح استان به‌صورت حضوری مراجعه شد؛ که با هدف تحویل بسته‌های فرهنگی و دیدار با همکاران بود.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی برای اطلاع‌رسانی، دسترسی به اطلاعات از طریق شبکه داخلی شرکت با ایجاد فضایی برای کتابخانه الکترونیک و به‌روز نمودن مداوم اطلاعات را ازجمله برنامه‌های در حال اجرای این دفتر برشمرد.

 

IMG_0018__1468123021417 IMG_0014__1468123020455