تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

تکریم و معارفه مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات برق منطقه‌‌ای یزد

تکریم و معارفه مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات برق منطقه‌‌ای یزد
مراسم تکریم و معارفه مدیر دیسپاچینگ و مخابرات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران این شرکت و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در ابتدای این نشست با اشاره به انتخاب مدیر دیسپاچینگ شرکت از طریق فراخوان، همکاری و مشارکت شکل گرفته در برگزاری فراخوان‌ها را مثبت ارزیابی کرد و این روش را موجب پیشبرد بهتر امور نسبت به گذشته دانست.

اسدی همچنین ضمن قدردانی از زحمات ۸ ساله سید جلال حسینی که با بکارگیری توان خود و همکاران، موجب ارتقای دیسپاچینگ شرکت از RDC به AOC شد، ابراز امیدواری کرد تا مدیر جدید امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت بتواند با تعامل مناسب با سایر بخش‌های شرکت و دیسپاچینگ ملی مدیریت شبکه، موجب ارتقای این جایگاه شود.

سید جلال حسینی مدیر سابق امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت نیز در ادامه از تلاش و همکاری همکاران خود در امور دیسپاچینگ که موجب رشد و توسعه دیسپاچینگ شرکت شد قدردانی کرد و افزود: دیسپاچینگ شرکت برق منطقه‌‌ای یزد به عنوان آینه شرکت است و اگر دیسپاچینگ توسعه و ارتقا پیدا کند بدون شک شرکت نیز نمود بهتری در میان شرکت‌های برق منطقه‌‌ای کشور خواهد داشت.

مدیر جدید امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت نیز با قدردانی از همکاران و مدیران سابق و کنونی دیسپاچینگ شرکت، ارتقای دیسپاچینگ AOC را اتفاقی مهم برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا با تداوم این همکاری و تلاش‌ها و همچنین استفاده از ظرفیت متخصصان این حوزه بتواند موجب ارتقای این جایگاه شود.

وی بهبود تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی را از برنامه‌های خود برشمرد و افزود: ما می‌توانیم ضمن تعامل سازنده با معاونت راهبری شبکه برق ایران، نیروگاه‌ها و دیسپاچینگ‌های مناطق همجوار، دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان و همچنین تمامی معاونت‌های شرکت، موجب به حداقل رساندن مشکلات شبکه شده و ضمن ارتقای مدیریت راهبری و پایش شبکه برق استان در بحث مدیریت مصرف، دیسپاچینگی شایسته شرکت برق منطقه‌‌ای یزد داشته باشیم.

سید عباس حسینی ادامه داد: دیسپاچینگ‌های منطقه به عنوان بازوان قوی اجرایی دیسپاچینگ ملی هستند و می‌توانند با تصمیم گیری‌های مناسب، نقش سازنده و پر اهمیتی ایفا کنند.

وی با اشاره به آموزش به عنوان یکی از محور‌های برنامه خود تصریح کرد: ما باید با استفاده از تمامی ظرفیت و پتانسیل همکاران مجرب خود در تمامی واحد‌های شرکت، آموزش نظام‌مند و گام به‌گام را اجرا کرده و نیرو‌های زبده‌‌ای تربیت کنیم تا بتوانند با توانمندی به انجام وظیفه بپردازند.

حسینی همچنین با اشاره به فعالیت و خدمات شبانه‌روزی دیسپاچینگ، توجه مدیرعامل و معاونین شرکت را به چارت سازمانی و همکاران شیفت دیسپاچینگ خواستار شد.

وی ابراز امیدواری کرد تا با همت مدیرعامل و معاونین شرکت بتوانیم ساختمان جدید دیسپاچینگ را هر چه سریع‌تر افتتاح کنیم تا همکارانمان بتوانند در محیطی مناسب به خدمت بپردازند.

برنامه‌های مطالعاتی، بهبود شاخص‌های بهره‌برداری و رویت‌پذیری، شناسایی نقاط ضعف زیرساخت‌ها و ارزیابی مستمر نیز از دیگر برنامه‌های مدیر امور دیسپاچینگ و مخابرات شرکت برق منطقه‌‌ای یزد بود که در این نشست به آن اشاره شد.

گفتنی است، پس از انتصاب سیدجلال حسینی به عنوان مدیر دفتر حراست و امور محرمانه شرکت، سید عباس حسینی به عنوان مدیر جدید امور دیسپاچینگ و مخابرات این شرکت منصوب شد.