تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

جلوگیری از اتلاف سرمایه‌های ملی با استفاده از ظرفیت روابط عمومی در صنعت برق

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد: جلوگیری از اتلاف سرمایه‌های ملی با استفاده از ظرفیت روابط عمومی در صنعت برق

همزمان با هفته روابط عمومی و ارتباطات نشست صمیمی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با کارکنان دفتر روابط عمومی برگزار شد.

در این نشست محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد، با تبریک روز روابط عمومی، یکی از رکن های اصلی هر سازمان را روابط عمومی دانست و گفت: در روابط عمومی صحت، سرعت و به موقع عمل کردن حائز اهمیت است.

وی با بیان این که در استان یزد ۲۰۰ تا ۳۰۰ ساعت کمبود برق داریم، تصریح کرد: یک راه حل، صرف سرمایه‌های کشور برای ساخت نیروگاه است و راه حل دیگر استفاده از ظرفیت روابط عمومی و ارتباطات برای آگاه‌سازی مردم و مدیریت مصرف در این ساعات است.

صباغزادگان روابط عمومی را یک هنر دانست که به کمک آن می‌توان در برقراری ارتباط صحیح با مشتریان در بیرون از سازمان اثرگذار بود. وی تصریح کرد: روابط عمومی آیینه‌ای است که کلیه فعالیت‌های شرکت را منعکس می‌کند و هرمقدار این آیینه شفاف‌تر باشد انعکاس عملکرد به بیرون بهتر خواهد بود و این شفافیت به عملکرد پرسنل روابط عمومی بر می‌گردد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن قدردانی از زحمات کارکنان روابط عمومی این شرکت در سال ۹۵ و کسب رتبه برتر در پوشش اخبار صنعت آب و برقِ سایت خبری وزارت نیرو در بین شرکت‌های برق منطقه‌ای کشور، گفت: با تلاش همکاران جایگاه روابط عمومی در پیشبرد اهداف و پروژه های شرکت بسیار اثرگذار است.

وی حضور فعال روابط عمومی در برپایی جشن‌ها و افتتاح پروژه‌ها را نشان از عملکرد ارزشمند و صحیح این دفتر دانست و افزود: روابط عمومی علاوه بر انعکاس عملکرد سازمان به مردم نقش موثری در ارتباط کارکنان با مدیران و مدیران با جامعه بر عهده دارد.

مجید دهقان‌بنادکی مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در این نشست با تشریح عملکرد این دفتر در سال ۹۵، افزود: یکی از وظایف مهم این دفتر انعکاس اخبار و رویدادهای سازمانی است که با تعامل سازنده با رسانه‌ها، این دفتر اقدام به تولید و انتشار ۳۰۰ خبر از رویدادهای مهم شرکت و ارسال به رسانه‌های برجسته ازجمله سایت وزارت نیرو و توانیر و دیگر خبرگزاری‌ها و روزنامه‌های بزرگ کشوری و استانی نموده است که رشد ۳۳ درصدی نسبت به سال ۹۴، داشته است.

وی همچنین پایش رسانه‌ها را یکی از برنامه‌های دفتر روابط عمومی اعلام کرد و گفت: با تهیه گزارش‌های بازخورد به کمک نرم‌افزار، اخبار رسانه‌ها که مرتبط با شرکت است، بررسی و پایش می‌گردد. همچنین همزمان با پایش رسانه‌ها، به‌صورت روزانه در سال گذشته ۱۸۰ بولتن خبری، تهیه‌ شده است.

دهقان طراحی و تهیه نرم‌افزار بولتن خبری، تهیه پرتال خبری شرکت، پیگیری اجرای بهینه‌سازی کارکرد سایت شرکت، به‌روزرسانی اطلاعات پایه‌ای سایت‌های شرکت و ایجاد کتابخانه دیجیتال، را از زیرساخت‌های توسعه داده شده در راستای روابط عمومی الکترونیک برشمرد.

مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد انتشار ۱۰ شماره از پیک برق یزد و انتشار یک ویژه‌نامه بازنشستگان، برگزاری ۲ نشست خبری مدیرعامل با خبرنگاران و اصحاب رسانه، برگزاری ۸ مصاحبه مدیرعامل و مسئولین شرکت با صداوسیمای مرکز یزد، برگزاری مراسم افتتاح پروژه افزایش ظرفیت پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت مهریز در هفته دولت با حضور مسئولان استان و شهرستان مهریز و اجرای ویژه‌برنامه‌های هفته دولت و دهه فجر را از مهم‌ترین اقدامات این دفتر در سال ۹۵ دانست.

وی با اشاره به انجام ۲۵۱ مورد تصویربرداری از جلسات و مراسم‌ها، اضافه کرد: این دفتر در راستای وظایف خود و در اجرای برنامه‌های فرهنگی، هماهنگی ملاقات یا عیادت از ۱۴ تن از پیشکسوتان و بازنشستگان شرکت را با حضور مدیران شرکت، برنامه‌ریزی و اجرا کرده است.

دهقان در پایان اظهار داشت: واحد کتابخانه نیز در اقداماتی جدید، ۱۵ پروژه‌ی بهبود انجام داده است که، به‌روزرسانی اطلاعات نرم‌افزار کتابخانه طی چند مرحله و با انجام اقدامات مختلف، توسعه کتابخانه دیجیتال باهدف ارائه خدمت به همکاران شاغل در پست‌های برق، ساماندهی معرفی کتاب‌ها و نشریات در جهت ترویج و توسعه فرهنگ کتاب‌خوانی و اطلاع‌رسانی رویدادهای فرهنگی استان به همکاران، از مهمترین آنها می‌باشد.

ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌ها توسط کارکنان روابط عمومی و تقدیر از علیرضا عسکری کارشناس روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد به جهت همکاری موثر با سایت خبری وزارت نیرو از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

IMG_0032

IMG_0007__1495348994010

IMG_0016__1495349187328 IMG_0025__1495349169961

IMG_0030__1495349000070