تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

حضور بسیجیان در همایش فرهنگی شور و شعور حسینی از دفاع مقدس تا مدافعان حرم

حضور بسیجیان در همایش فرهنگی شور و شعور حسینی از دفاع مقدس تا مدافعان حرم
بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای یزد در همایش فرهنگی عقیدتی بسیج کارمندان با موضوع شور و شعور حسینی از دفاع مقدس

بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای یزد در همایش فرهنگی عقیدتی بسیج کارمندان با موضوع شور و شعور حسینی از دفاع مقدس تا مدافعان حرم حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در ابتدای این مراسم، سرهنگ ابراهیمی بشکانی رئیس سازمان بسیج کارمندان استان یزد، اقتدا به امام حسین (ع) را رمز پیروزی در دفاع مقدس بیان کرد و افزود: این توسل هم‌اکنون نیز در دفاع از حرم دیده می‌شود.

در ادامه حسن شمشادی خبرنگار صداوسیما در سوریه و سخنران این مراسم گفت: کشورهای عربی منطقه، عربستان و هم‌پیمانانش از ۶ سال پیش با حمایت بی‌دریغ از داعش، در صدد براندازی حکومت سوریه برآمدند که در این راه از سلاح رسانه شامل شبکه‌های العربیه و الجزیره استفاده کردند و برعلیه حکومت بشار اسد تبلیغات منفی انجام دادند که باعث شد برخی از مردم سوریه برعلیه بشار اسد قیام کنند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب از ابتدای شروع جنگ سوریه مبنی بر این‌که توطئه خارجی است و ما ازاین‌رو در کنار مردم، ارتش و حکومت سوریه هستیم؛ افزود: دلیل اصلی حضور ایران در سوریه بر اساس استراتژی جمهوری اسلامی ایران، مبنی بر عمق دفاع استراتژیک است که هدف آن حفظ امنیت کشور ایران می‌باشد.