تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

حضور بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای یزد در آیین اختتامیه کنگره ملی شهید محمد منتظر قائم

حضور بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای یزد در آیین اختتامیه کنگره ملی شهید محمد منتظر قائم

بسیجیان شرکت برق منطقه‌ای یزد در آیین اختتامیه کنگره ملی شهید محمد منتظر قائم- شهید شاخص معرفی شده توسط بسیج در سال ۹۵ و شهید مبارزه با نفوذ- حضور یافتند.

سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه، در آیین اختتامیه کنگره ملی شهید محمد منتظر قائم با اشاره به اینکه سپاه الغدیر یزد، یکی از یگان‌های پرافتخار ۸ سال دفاع مقدس است؛ اظهار داشت: نقش مردم یزد در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، پشتیبانی از ولایت و نقاط عطف تاریخ انقلاب به یاد ماندنی است.

وی با اشاره به اینکه نخستین نیاز بشریت امنیت است؛ گفت: در حال حاضر هیچ کشوری در جهان امن‌تر از ایران نیست و این در حالی است که داعش دست‌ساز غربی‌ها، همان کشورها را نیز نا امن کرده‌ است و این در حالی است که در ایران نتوانسته‌اند کاری از پیش ببرند.

شریف خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می‌دهد که نظام جمهوری اسلامی ایران کارآمدی بسیار بالایی دارد و ایران اسلامی، امروزه بر قله افتخار ایستاده است و ما تنها کشوری هستیم که دارای نیروی دفاعی، نیروی دریایی، نیروی زمینی و نیروی هوافضای صد درصد بومی هستیم و قادریم دشمنانمان را در دوردست‌ها هدف قرار دهیم.

سخنرانی آیت‌الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و سردار اکبر فتوحی فرمانده سپاه الغدیر یزد، اجرای سرود جمهوری اسلامی ایران توسط سربازان سپاه الغدیر یزد و نوحه خوانی در سوگ حضرت فاطمه زهرا(س)، از جمله دیگر برنامه‌های این کنگره ملی بود.

IMG_0037 IMG_0046