تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

دیدار مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد با بهره‌برداران ایستگاه‌های برق

دیدار مدیرعامل برق منطقه‌ای یزد با بهره‌برداران ایستگاه‌های برق
نشست و دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد با بهره‌برداران ایستگاه‌های انتقال و فوق‌توزیع این شرکت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای یزد، ابوالفضل اسدی هدف از برگزاری این نشست را هم اندیشی ، همفکری ، تبادل نظر  و رسیدگی به نظرات و پیشنهاد‌های همکاران بهره‌بردار پست‌ها عنوان کرد و گفت: نگاه شرکت به معاونت بهره‌برداری نگاهی ویژه بوده و بخشی از انتخاب‌های مهم شرکت در پست های مدیریتی از بین همکاران این معاونت صورت گرفته اند تا امکان پیشرفت برای همکاران این معاونت نیز فراهم باشد.

وی همچنین گردش شغلی ایجادشده را از ملزومات مدیریتی شرکت دانست و افزود: برای توانمندسازی منابع انسانی، تکمیل فرآیند جانشین‌پروری و درک متقابل همکاران به گردش شغلی اعتقاد داریم و این مهم را همچنان ادامه خواهیم داد.

اسدی با بیان اینکه سرمایه شرکت برق منطقه‌ای یزد، نیروی انسانی این شرکت است؛ به بازدیدهای انجام شده در ابتدای سال از پست‌های برق استان، تامین امکانات بهداشتی و سلامتی همکاران اشاره کرد و افزود: : کلیه دستورالعمل‌ها و مباحث مربوط به ایمنی باید به طور جدی دنبال شود تا شاهد هیچگونه مشکلی برای همکاران‌ حوزه های بهره برداری و نگهداری و تعمیرات نباشیم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد توجه به ایجاد تنوع در کار اپراتورهای بهره‌بردار را امری مهم دانست و ارائه پیشنهادها ، طرح‌های ابتکاری و تجربه های کاری و مشارکت بهره برداران در فعالیت های شرکت را از همکاران خواستار شد و افزود: برای ایجاد سیستمی پویا ، متفکر و خلاق و پیشبرد هرچه بهتر امور شرکت، به نظرات و پیشنهادهای همکاران خود نیاز داریم.

وی ادامه داد: همکاران بهره‌بردار می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های پیشنهادی خود را در کمیته پیشنهادات مطرح کنند و اعضای این کمیته هم باید پیشنهادها و نظرات را با دقت بررسی کرده و پاسخ دهند تا موجب جلب رضایت فرد پیشنهاد دهنده گردد.

دکتر اسدی همچنین به نقش موثر بهره برداران پست ها در پایداری شبکه برقرسانی با انجام صحیح عملیات مانور ، پایش مستمر تجهیزات و پیگیری رفع اشکالات ایستگاهی اشاره و خاطرنشان کرد: باید روندی ایجاد شود تا زحمات و تلاش‌های موثر بهره‌برداران امور انتقال دیده و این اقدامات بازتاب داده شود.

وی کیفیت کار انجام شده را اولویتی مهم دانست و افزود: تمامی کارکنان قراردادهای رسمی، پیمانی، معین و یا حجمی برای ما برابر و از همکاران ما هستند و آنچه به آن توجه داریم، کیفیت کار انجام شده توسط همکاران است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای یزد در ادامه پیگیری و رسیدگی به خواسته‌ها و موارد مطرح شده توسط همکاران بهره‌بردار را از معاون بهره‌برداری این شرکت خواستار شد و افزود: امیدواریم بتوانیم ضمن پیگیری و حل مشکلات اپراتورهای بهره‌بردار شرکت، با همکاری و تعامل روابط عمومی سازمان، این زحمات را جهت دیده شدن بیشتر همکاران، منعکس کنیم.

وی در پایان خرد جمعی را امری مهم و تاثیر گذار در شرکت دانست و ابراز امیدواری کرد: با ارائه نظرات همکاران و با استفاده از خرد جمعی بتوانیم تصمیمات موثر و با احتمال خطای کمتر داشته باشیم و در این راستا پذیرای نظرات و پیشنهادهای همکاران خود در تمامی بخش های برق منطقه ای یزد هستیم.

علی محمد فتح آبادی معاون بهره‌برداری شرکت نیز ضمن قدردانی از زحمات انجام شده توسط همکاران بهره‌بردار پست‌ها، افزود: بهره‌برداران پست‌ها در ایام تعطیلات نوروز با وجود مشکلات قرنطینه و شیوع بیماری کرونا، توانستند به خوبی برق مطمئن را تحویل مردم ، مراکز خدماتی درمانی و صنایع داده و خوشبختانه توانستیم با همکاری و تلاش این افراد، پیک بار تابستان امسال را با وضعیت مطلوب پشت سر بگذاریم.

وی به نقش بهره برداران پست های برق در فرآیندهای جاری بهره برداری اشاره و ارزیابی مستمر و بازخورد مناسب فعالیت های انجام شده در حوزه بهره برداری را خواستار شد.

محمدصالح دشتی مدیر امور انتقال شرکت نیز به معرفی سه اداره این امور و بیان مشکلات و محدودیت‌های بخش ستاد و بهره‌برداران این امور پرداخت و امور انتقال را متولی بیشترین سرمایه نیروی انسانی، ساختمانی، تاسیساتی و تجهیزاتی در شرکت؛ عنوان کرد.

وی همچنین تعداد ایستگاه‌های برق تحت نظارت این امور را ۵۲ ایستگاه شامل ۱۵ ایستگاه انتقال و ۳۷ ایستگاه فوق‌توزیع بیان و تصریح کرد: تعداد شاغلین در بخش ستادی این امور ۱۴ نفر و شاغلین حوزه صف ۲۰۴ نفر هستند که از این تعداد ۱۰۵ بهره‌بردار قرارداد مستقیم با شرکت و ۹۹ بهره‌بردار از طریق قرارداد‌های حجمی واگذاری به بخش خصوصی با این امور تعامل دارند.

در ادامه این نشست، بهره‌برداران پست‌های برق شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز با اشاره به چالش‌ها و مسائل پیش روی خود، از جمله: مسیر ارتقای شغلی،‌ بهبود وضعیت حقوق و دستمزد و رفاهیات، جمعه‌کاری، کمبود نیروی انسانی در امور انتقال، تسهیل دسترسی پست‌های خارج از شهر به امکانات درمانی و افزایش گردش شغلی بهره‌برداران پست‌ها با سایر واحدهای سازمانی و… ؛ خواستار پیگیری این مسایل شدند.