به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد، با توجه به پنجمین گزارش عملکرد استانی شرکت توانیر در خصوص سامانه پنجره واحد مدیریت زمین و ارزیابی وضعیت پاسخگویی به استعلامات حریم در سامانه مذکور، شرکت برق منطقهای یزد با کسب نرخ پاسخگویی ۹۹٪ از طرف مرتضی پورتندرست، مدیرکل فناوری اطلاعات، آمار و امنیت فضای مجازی شرکت توانیر مورد قدردانی قرار گرفت.
این ارزیابی نشان دهنده تلاش موثر و پاسخگویی مناسب شرکت برق منطقهای یزد در عرصه خدمات بهروز و کارآمد است. گفتنی است استعلامات مربوط به سامانه پنجره واحد مدیریت زمین از طریق سامانه « برق من » دریافت و پس از بررسی، پاسخ در همان سامانه بارگذاری می گردد؛ متولی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در شرکت برق منطقه ای یزد دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات این شرکت می باشد.