تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

رتبه اول برق منطقه‌ای یزد در پاسخگویی به استعلامات حریم سامانه پنجره واحد مدیریت زمین

رتبه اول برق منطقه‌ای یزد در پاسخگویی به استعلامات حریم سامانه پنجره واحد مدیریت زمین
شرکت برق منطقه‌ای یزد بابت پاسخگویی به استعلامات حریم در سامانه پیشخوان خدمات برق، رتبه اول را در بین شرکت‌های زیر مجموعه توانیر در کشورکسب کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، با توجه به پنجمین گزارش عملکرد استانی شرکت توانیر در خصوص سامانه پنجره واحد مدیریت زمین و ارزیابی وضعیت پاسخگویی به استعلامات حریم در سامانه مذکور، شرکت برق منطقه‌ای یزد با کسب نرخ پاسخگویی ۹۹٪ از طرف مرتضی پورتندرست، مدیرکل فناوری اطلاعات، آمار و امنیت فضای مجازی شرکت توانیر مورد قدردانی قرار گرفت.
این ارزیابی نشان دهنده تلاش موثر و پاسخگویی مناسب شرکت برق منطقه‌ای یزد در عرصه خدمات به‌روز و کارآمد است. گفتنی است استعلامات مربوط به سامانه پنجره واحد مدیریت زمین از طریق سامانه « برق من » دریافت و پس از بررسی، پاسخ در همان سامانه بارگذاری می گردد؛ متولی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در شرکت برق منطقه ای یزد دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات این شرکت می باشد.