تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

شهدای مدافع حرم حامیان وهابیت و تفکر آنان را در جهان رسوا می کنند

شهدای مدافع حرم حامیان وهابیت و تفکر آنان را در جهان رسوا می کنند
مدرس دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در شرکت برق منطقه ای یزد:شهدای مدافع حرم حامیان وهابیت و تفکر آنان را در جهان رسوا می کنند

 

به مناسبت ایام دهه محرم نشستی با موضوع امربه‌معروف و نهی از منکر در محل نمازخانه شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.

غلامحسین دشتی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل سیاسی در این نشست، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محسن حججی اظهار داشت: ویژگی شهدای مدافع حرم به‌ویژه شهید حججی، تنها این نیست که فقط داعش را از کشور بیرون ‌کنند؛ بلکه آنان دلیل و حجتی هستند که حامیان وهابیت و تفکر آنان در جهان را رسوا می‌کنند.

وی با بیان این‌که یکی از ویژگی‌های امربه‌معروف و نهی از منکر، تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها است؛ گفت: ملت ما به رهبری امام خمینی (ره) در جنگی که ۸ سال به ما تحمیل شد، مدل دفاعی خاصی را به‌عنوان الگو ایجاد کرد که عراق و سوریه را نجات داد و عربستان را در مقابل یمن زمین‌گیر کرد.

دشتی، امربه‌معروف و نهی از منکر را تلاش یکپارچه همراه با خلاقیت برای رفع مشکلات دانست و گفت:  فریضه امربه‌معروف و نهی از منکر یک مقوله جدا از وظیفه فردی و اداری نیست و منکر را باید یک مسئله دید که با پژوهش و تفکر قابل‌حل است.

وی، یکی از معروف‌ها را تشویق جوانان به فراگیری علم و دانش دانست و بیان کرد: جوانان ایرانی جوانانی تیزهوش و مستعد هستند و باید آن‌ها را تشویق به علم‌آ‌موزی کرد و حتی اگر امکان تامین هزینه‌های زندگی و تحصیل خود را ندارند، مسئولیت داریم برای مساعدت و حمایت آنان، افراد نیکوکار و خیر پیدا کنیم.