تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

طوفان‌الاقصی، فلسطین را به سر خط اخبار بازگرداند/ طوفان الاقصی جریان عادی‌سازی روابط با اسرائیل را بر هم زد

طوفان‌الاقصی، فلسطین را به سر خط اخبار بازگرداند/ طوفان الاقصی جریان عادی‌سازی روابط با اسرائیل را بر هم زد
مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با بیان اینکه طوفان‌الاقصی عادی‌سازی روابط با اسرائیل را بر هم زد گفت: مردم مظلوم فلسطین رو به فراموشی می‌رفتند اما طوفان‌الاقصی

به گزارش شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان یزد، محمد شهرابی‌فراهانی؛ مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران در مراسم گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق استان یزد، مقام شهدا را بزرگ دانست و یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، شهدای حرم و شهدای مقاومت را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه آنچه که راه سعادت بشری را فراهم می‌کند راه مجاهدت در راه خداست گفت: خداوند در قرآن می‌فرماید: مؤمنانی هستند که در راه خدا جان و مال خود را فدا می‌کنند، هم می‌کشند و هم کشته می‌شوند و این سیره که در قرآن است در تورات و انجیل هم بیان شده است.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران ادامه داد: راه مجاهدت، فداکاری و از خودگذشتگی است که در انتها به فوز عظیم شهادت ختم می‌شود، اگر در راه خدا گام برداشته شود و تلاش شود، مزد این مجاهدت را خداوند می‌دهد.

شهرابی بیان کرد: ما در کشورمان نمونه‌های بارز از این مجاهدان را داریم، خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز نمونه بارز این مجاهدت‌ها هستند.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران گفت: باید یاد شهدا، فداکاران و ایثارگران بزرگ داشته شود تا فرهنگ ایثار در ادارات و دستگاه‌های اجرایی جاری شود، این عزیزان نیز حداقل انتظار را دارند.

شهرابی تصریح کرد: شهدای فلسطین تنها به این کشتارها و به حوادث بعد از طوفان الاقصی ختم نمی‌شود، شهدای مختلفی در این عرصه بودند، تاکنون کشتارهای فجیعی در فلسطین رخ داده است و از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۲۲ بیش از ۱۵۰ هزار نفر شهید و مجروح شدند.

وی ادامه داد: جمعیتی در یک جا محبوس شدند و به قول شهید سنوار که گفت می‌خواهید ما را بکشید و می‌خواهید فریاد هم نزنیم. طوفان الاقصی حداقل کاری است که رقم خورد و سبب شد جریان عادی‌سازی روابط اسرائیل با کشورهای عربی منطقه بر هم‌زده شود و عادی‌سازی‌ها فروپاشید.

مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران تصریح کرد؛ آنچه که نتانیاهو در سازمان ملل آشکار کرد همان مسیری بود که آن را در تجارت برای خود دیده بودند، موضوع فلسطین رو به فراموشی می‌رفت اما طوفان الاقصی این جریان را زنده کرد و تمام ظرفیت‌های اقتصادی که اسرائیل قصد داشت در منطقه دست یابد به فنا رفت.

شهرابی بیان کرد: مجدد موضوع فلسطین موضوع اول جهان اسلام شد و به عنوان موضوع کلیدی و مهم در جهان اسلام، مباحث عادی‌سازی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی را از بین برد.

در این مراسم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران صنعت آب و برق تجلیل شد.