مدیر دفتر فناوری ارتباطات و مدیریت اطلاعات شرکت برق منطقهای یزد با اشاره به سفر پر خیر و برکت اخیر ریاست جمهور به استان یزد، اقدامات این دفتر را در راستای آمادهسازی زیرساختهای موردنیاز برای ارائه عملکرد، افتتاح پروژهها و تشکیل میز های خدمت در این سفر را تشریح کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد، داوود محمدی یکی از اقدامات این زمینه را آمادهسازی ۵ میز خدمت متصل به سامانه سامد برای ثبت آنلاین درخواستهای مردمی و ارائه کد رهگیری به مراجعین عنوان کرد و افزود: به این منظور در تلاشی تیمی، کابلکشی فیبر نوری، نصب و راهاندازی سوییچ، کابلکشی شبکه داخلی، راهاندازی ۶ ایستگاه کاری، اتصال به شبکه سامد و تحویل به نمایندگان شرکتهای صنعت آب و برق استان در کمترین زمان ممکن انجام شد.
وی با اشاره به اینکه افتتاح پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت یزد مهر بهصورت ویدیوکنفرانسی، یکی از برنامههای سفر رئیسجمهور و وزیر نیرو به استان بود، خاطرنشان کرد: بهطور همزمان تیم دیگری نیز برای آمادهسازی زیرساخت افتتاح پروژه مذکور بهصورت ویدیوکنفرانسی اعزام شده و ضمن هماهنگی با نهاد ریاست جمهوری، زیرساخت لازم تهیه و خوشبختانه جلسه افتتاح با کیفیت مناسب برگزار شد.
وی در تشریح دیگر اقدامات انجامشده در خصوص آمادهسازی زیرساختهای این سفر خاطرنشان کرد: هماهنگی جهت افزایش پهنای باند خط های اینترنتی شرکت، جمعآوری و تهیه گزارش یکپارچه از مصوبات سفرهای رئیسجمهور و وزیر نیرو طی سه دوره از شرکتهای صنعت آب و برق استان و تهیه گزارشهای اختصاصی برای ارائه به وزیر نیرو نیز برخی دیگر از فعالیتهای این دفتر در آستانه سفر رئیسجمهور و وزیر نیرو به یزد بود.