تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

فرهنگ شهادت؛ فرهنگ عمومی جامعه زنده است

فرهنگ شهادت؛ فرهنگ عمومی جامعه زنده است
رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان یزد گفت: ایثار و گذشت با هدف تحقق اهداف جامعه و سرنوشت مردم اگر به فرهنگ عمومی تبدیل شود، آن جامعه هرگز متوقف نمی‌شود و ب

به گزارش شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق یزد، احمد کردستانی، رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان در مراسم گرامیداشت شهدای جبهه مقاومت و تکریم از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که با حضور محمد شهرابی‌فراهانی مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران و سردار حسن کریم‌پور، از فرماندهان دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت برگزار شد به تمامی حضار مسئولان، مدیران صنعت آب و برق و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران؛ خیر مقدم گفت.

وی افزود: باید از شهدا برای ساماندهی زندگی‌هایمان استفاده ببریم، به کمک شهیدان، آثار شهدا، فرهنگ شهادت است که می‌توانیم راه درست را طی کنیم.

رئیس شورای هماهنگی مدیران عامل صنعت آب و برق استان یزد ادامه داد: فرهنگ شهادت، فرهنگ تلاش کردن با سرمایه‌گذاری از خود برای اهداف بلند مدت و مشترک جامعه و مردم است.

کردستانی تصریح کرد: فرهنگ ایثار و گذشت از خود برای سرنوشت جامعه و مردم اگر در یک جامعه فرهنگ عمومی شود، آن جامعه هرگز متوقف نمی‌شود و به عقب برنخواهد گشت.

وی با بیان اینکه صنعت برق علی‌رغم دشواری‌های بسیار، عملکردهای خوبی داشته است گفت: وظیفه ما خدمت‌گزاری و انتقال برق بوده تا برق به مصرف تولید و صنعت برسد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق یزد تصریح کرد: صنعت برق حائز رتبه‌های خوبی در امر پایداری، کمترین تلفات، بالاترین امتیاز در جشنواره شهید رجایی استان، شاخص‌های عملکرد برتر و دبیری چهار استاندارد ملی و .. شده است.

مراسم گرامی‌داشت شهدای جبهه مقاومت و شهدای و ایثارگران صنعت آب و برق یزد با حضور سردار کریم‌پور مشاور عالی فرمانده سپاه قدس و محمد شهرابی فراهانی؛ مشاور وزیر در امور ایثارگران، سردار حسین زارع‌کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد و حمید طلایی‌مقدم سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد، مدیران صنعت آب و برق استان و … برگزار شد.