تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

لزوم رویکرد حل مسئله نسبت به مشکلات مردم در صنعت آب و برق

لزوم رویکرد حل مسئله نسبت به مشکلات مردم در صنعت آب و برق
شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان یزد با حضور مدیران این صنعت و مدیران دفاتر بازرسی وزارت نیرو و شرکت‌های مادر تخصصی زیر مجموعه وزارت نیرو، برگزار شد.

به گزارش شورای روابط عمومی و اطلاع رسانی صنعت آب و برق استان یزد، در این نشست، مدیر کل دفتر بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت نیرو با اشاره به اینکه رویکرد دولت سیزدهم، ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم است، به حساسیت رئیس جمهور نسبت به پروژه‌ها و برنامه‌ریزی‌های بلند مدت انجام شده برای استان یزد در حوزه وزارت نیرو تاکید کرده و رویکرد سفرهای استانی را ارتباط بدون واسطه دانست.
وی همچنین به برنامه ریزی‌های انجام شده درخصوص دور بعدی سفرهای استانی اشاره کرد و تداوم برپایی میزهای ارتباط مردمی و استفاده از فضای استان‌ها برای جذب نخبگان و دانشگاهیان را خاطرنشان کرد و بررسی و پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن، استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای حل مشکلات مردم، لزوم وجود رویکرد حل مسئله به مشکلات مردم و استفاده از نظرات و پیشنهادهای ارائه شده توسط خود مردم برای حل این مسائل توسط مسئولین وزارت نیرو را مورد تاکید قرار داد.
در ادامه این نشست نیز مدیران صنعت آب و برق استان یزد، ضمن انعکاس چالش‌ها و مشکلات حوزه صنعت آب و برق، پیشنهادهای خود را برای رفع این چالش‌ها بیان کردند.