تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

مسابقه دوستانه تیم والیبال شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس

مسابقه دوستانه تیم والیبال شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس
مسابقه دوستانه تیم والیبال شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس

در شش ماه اول سال ۱۴۰۳، تیم والیبال شرکت برق منطقه‌ای یزد با برگزاری ۴۹ جلسه تمرین و آموزش به تقویت مهارت‌های بازیکنان خود پرداخت. این تمرینات تحت هدایت سیدمحمد میرحسینی، مربی تیم، به همکاران و فرزندان همکار آموزش داده شد و بازی‌های تدارکاتی با سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها نیز برگزار گردید.

در ادامه این برنامه‌ها، به مناسبت هفته دفاع مقدس، یک مسابقه دوستانه والیبال با تیم شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در سالن ورزشی شهید زنبق برگزار شد که این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۱ به سود تیم برق منطقه‌ای به پایان رسید.

سیدرضا حسینی، معاون منابع انسانی و سرپرست تیم، هدف از برگزاری این مسابقه را ارتقای روحیه و انگیزه همکاران و ارزیابی فنی و آمادگی جسمانی بازیکنان اعلام کرد.

سیدمحمد میرحسینی نیز اظهار داشت که این اولین بازی دوستانه پس از شش ماه تمرین بود و به شناسایی بهتر بازیکنان و ارتقای سطح آمادگی آن‌ها کمک کرد. همچنین در این مسابقه از همکاران بازنشسته و فرزندان همکار نیز استفاده شد.

تمرینات تیم والیبال شرکت برق منطقه‌ای یزد در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۷برگزار می‌شود و این تمرینات پس از چندین سال وقفه از سر گرفته شده است. زمان تمرینات از طریق فضای مجازی به بازیکنان اطلاع‌رسانی می‌شد و با توجه به نیازها، تجهیزات سالن والیبال تهیه و تعمیر شد.

تیم والیبال شرکت برق منطقه‌ای یزد از سیدرضا حسینی (سرپرست تیم)، سیدمحمد میرحسینی (مربی و بازیکن)، کاظم زارعشاهی (همکار بازنشسته)، سیروس سهیلی،  سیدعلی ابریشمی، محمدرضا قطب‌الدینی،  محمدحسین عطایی، علی امینی، عرفان زارعشاهی، علی عبدالرحیمیان، احمدرضا فتحی، سعید فلاح‌پور و امید زارع(فرزند همکار) تشکیل شده است.