تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

میزبانی از منتظران موعود در دعای ندبه به میزبانی پایگاه سامعی برق منطقه ای یزد

میزبانی از منتظران موعود در دعای ندبه به میزبانی پایگاه سامعی برق منطقه ای یزد
میزبانی از منتظران موعود در دعای ندبه به میزبانی پایگاه سامعی برق منطقه ای یزد

به گزارش دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، با همت پایگاه بسیج اداری شهید سامعی، مراسم معنوی دعای ندبه در جوار شهدای خلدبرین و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام حسین جعفری پیرامون مسائل روز کشور و فضایل قرائت دعای ندبه مطالبی را ارائه نمود و پس از آن مداح اهل بیت دعای ندبه را قرائت نمود و در ذکر مصائب ائمه اطهار به عزاداری پرداخت.

سید رضا حسینی فرمانده پایگاه بسیج شهید سامعی نیز در حاشیه این مراسم گفت: دعا و نیایش یکی از مصادیق ذکر و یاد خدا به شمار می آید و در اسلام جایگاه ویژه ای دارد به گونه‌ای که دعا، روح عبادت شمرده شده است.

وی در ادامه با تاکید بر پیروی از ائمه اطهار در همه امورات زندگی افزود: یکی از وظایف مهمی که بنا به تصریح حضرت صاحب الامر (عج) بر عهده همه منتظران گذاشته شده، دعا برای تعجیل فرج است.

فرمانده پایگاه شهید سامعی شرکت اظهارداشت: این دعا و استغاثه ضمن اینکه اسباب نزدیک شدن فرج مولایمان امام زمان (عج) را ایجاد می کند؛ موجبات ارتباط مستمر  و دائم ما را با آن حجت الهی فراهم می‌آورد و جلوی یاس و نومیدی ما را در دوران طولانی غیبت می گیرد.

گفتنی است این برنامه با همکاری هیئت رزمندگان اسلام استان یزد، جمعه‌ هر هفته به میزبانی یکی از سازمان‌های استان و با حضور اقشار مردم در جوار قبور مطهر شهدا در خلدبرین برگزار می گردد.

برگزاری مسابقه تیراندازی بین کارکنان با اسلحه بادی

به همت پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یک دوره مسابقه تیراندازی با اسلحه بادی با حضور ۳۲ نفر از کارکنان بسیجی شرکت، در مجتمع ورزشی شهدای ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد برگزار گردید.

در پایان این مسابقات مجتبی پاکزبان، محمد ابوالحسنی، مجتبی رجبی و سیدعلی امام (مقام سوم مشترک) به ترتیب حائز مقام اول تا سوم شدند.

شایان ذکر است نفرات اول تا پنجم این مسابقه برای شرکت در مسابقات بین پایگاهی بسیج معرفی می‌شوند.

 

برگزاری جلسه قرائت زیارت عاشورا و حلقه طیبه صالحین

نشست‌ حلقه صالحین با حضور بسیجیان شرکت در منزل همکار بسیجی جواد فیضی برگزار شد.

در این نشست مهدی کریمی عضو پایگاه شهید سامعی این شرکت، پیرامون موضوع «سواد فضای مجازی» مطالبی را عنوان نمود.

در ابتدای این جلسه زیارت عاشورا توسط سیدعلی امام و حبیب‌الله فتحی قرائت گردید.