تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

نشست مدیرعامل با مدیران معاونت بهره‌برداری برق منطقه‌ای یزد

نشست مدیرعامل با مدیران معاونت بهره‌برداری برق منطقه‌ای یزد
اولین نشست مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، با معاون و مدیران معاونت بهره‌برداری این شرکت در سال جدید برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، در این جلسه که با حضور ابوالفضل اسدی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، علی‌محمد فتح‌آبادی، معاون بهره‌برداری و مدیران این معاونت برگزار شد؛ برنامه‌های شرکت در ۸ محور جامعه، رهبری استراتژیک، مشترکین، منابع انسانی، مالی اقتصادی، شراکت‌ها و منابع، روش‌ها و فرایندها و تحقیقات و آینده‌پژوهی بررسی گردید.

ابوالفضل اسدی، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، ضرورت اقدامات جامعه‌شناسانه برای بهبود رفتار مصرف، حریم، برنامه‌ریزی و فرایند نویسی در خصوص HSE، رسیدگی به مشکلات شبکه، توجه به همکاری‌های مشترکین در انجام تعهدات، کنترل بار و مدیریت مصرف را یادآور شده و تحقق این اهداف را درگرو همکاری و همفکری همه واحدها دانست.

دکتر اسدی همچنین نیاز به برنامه‌ریزی‌های دانش‌بنیان و سیستماتیک، توجه به هزینه‌های سنگین خرید خارجی، توجه به تجربیات دیگر شرکت‌ها، شناسایی نیازها، استفاده از محققین مجرب، به‌کارگیری فنّاوری‌های جدید، افزایش انگیزه، توجه ویژه به بانوان، جانشین پروری، گردش شغلی، توجه به شرایط خاص و یکنواخت نوبت‌کاران شرکت را خاطرنشان کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد همچنین محدودیت‌های مالی جدی پیش رو را خاطرنشان کرده و جستجوی منابع، مدیریت نافذ و مؤثر بر درآمدها و هزینه را ضروری دانست و افزود: تلاش برای اولویت‌گذاری پروژه‌ها، اقدامات و جستجوی راهکارهای کم‌هزینه و تلاش برای افزایش درآمد با توجه به مشکلات پیش‌آمده ناشی از بیماری کرونا امری لازم و ضروری است.

معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد، در ادامه این نشست با اشاره به حضور ۴۶ درصدی کارکنان شرکت در معاونت بهره‌برداری، گزارشی از عملکرد این معاونت ارائه و به برخی از شاخص‌های عملکردی این معاونت اشاره کرد.

وی همچنین فعالیت حدود ۲۵۰ نفر نیروی ثابت پیمانکاری نگهداری، تعمیرات و بهره‌برداری پست‌ها به‌صورت شبانه‌روزی را یادآور شده و توجه به این منابع انسانی را حائز اهمیت دانست.

علی‌محمد فتح‌آبادی به تشریح شاخص‌های عملکردی معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد پرداخت و گفت: ۹۲ درصد از برنامه‌های نگهداری و تعمیرات در سال ۹۸ انجام‌شده و آمادگی‌های لازم برای پیک‌بار ۹۹ وجود دارد.

بررسی مشکلات و تنگناهای شبکه در پیک‌بار سال ۹۹ در پست‌های خضرآباد، مهریز، ۲۳۰ اردکان و سرو، پیگیری پروژه‌های مصوب توسعه، برنامه‌ریزی برای مانور بحران، آموزش کارکنان با استفاده از ظرفیت و توانایی داخلی شرکت از دیگر موارد مطرح‌شده توسط معاون بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد بود.

تقویت حوزه پشتیبانی در معاونت بهره‌برداری، هماهنگ‌سازی و سیاست‌گذاری بخش مخابرات و فیبر نوری در سطح شرکت و هماهنگ‌سازی بیشتر مدیریت مصرف در سطح توانیر و مدیریت شبکه و همچنین در سطح واحدهای شرکت برق منطقه‌ای یزد از دیگر خواسته‌های معاون بهره‌برداری بود.

در ادامه این نشست مدیران معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن ارائه گزارش بخش‌های تحت مدیریت خود، خواسته‌ها، چالش‌ها و مشکلات واحدهای خود را با مدیرعامل این شرکت در میان گذاشتند.