تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

پیگیری و تعهد کاری لازمه موفقیت است

پیگیری و تعهد کاری لازمه موفقیت است
سرشیفت نگهبانی پست یزدِ یک شرکت برق منطقه‌ای یزد: با پیگیری موفق شدم تغییرات خوبی را رقم بزنم.

سرشیفت نگهبانی پست یزدِ یک شرکت برق منطقه‌ای یزد در بیان خاطرات و تجربیات خود، پیگیری و تعهد کاری را لازمه موفقیت در هر شغلی دانست و گفت: با پیگیری موفق شدم تغییرات خوبی را رقم بزنم.

ابراهیم زارع‌زاده مهریزی، سرشیفت نگهبانی پست یزدِ یک شرکت برق منطقه‌ای یزد سال ۱۳۹۲ وارد شرکت برق منطقه‌ای یزد شد.‌

زارع‌زاده که بیش از ۱۱ سال سابقه فعالیت در حوزه حراست را در کارنامه دارد تسلط به زبان انگلیسی، تدریس خوشنویسی، تحصیلات دانشگاهی در رشته‌های مدیریت بازرگانی و مدیریت دولتی را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

سرشیفت پست یزد یک، که شغل خود را از نگهبانی در شرکت برق منطقه‌ای آغاز کرده، تعهد به اموال و نفراتی که در یک مجموعه فعالیت می‌کنند را از بارزترین شاخصه نگهبانی دانست که هر شخص در این پست باید خود را به آن ملزم بداند.

درخواست وی از مدیران شرکت و مسئولان مربوطه ارتقای سطح رفاهیات، کارانه و اختصاص عنوان سخت و زیان‌آور به شغل نگهبانی، پرداخت سختی کار و یکسان‌سازی قراردادها را از خواسته مجموعه نگهبانان شرکت دانست چراکه به طور شیفتی و شبانه‌روزی انجام وظیفه می‌کنند.

وی با اعلام رضایت از اینکه فرصتی فراهم شده تا بتواند به جامعه خدمتی داشته باشد، می‌افزاید: طی دو سالی که سرشیفت پست یزد یک هستم شاهد تغییرات سازنده‌ای در مجموعه بودم به طوری که زیباسازی محیط، بهبود روشنایی و ارتقای دوربین مداربسته در پست یزد یک با همکاری مدیران رقم خورد.

زارع زاده، بیان کرد: تجهیزات نگهبانی مورد نیاز که گزارش شد به موقع تأمین شده و می‌توان گفت تجهیزات به روز در پست یزد یک مستقر است.

سرشیفت نگهبانی پست یزد ۱ در ادامه به تغییرات اخیر در مجموعه حراست شرکت اشاره و بیان کرد: شادابی و پویایی را در نیروهای حراست، بیشتر شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه رضایت از رکود و در یکجا ماندن شاخصه خوبی نیست، بیان کرد: از کار کردن در مجموعه برق منطقه‌ای یزد راضی هستم ولی بسیار علاقه دارم در پست‌های بالاتر توفیق خدمتگزاری داشته باشم همانطور که بسیاری از همکاران حراست و نگهبانی ارتقای پست پیدا کردند.

زارع‌زاده در ارائه تجربیات خود به افرادی که به تازگی به شغل نگهبانی مشغول می‌شوند، با اظهار به اینکه انسان می‌تواند در شغلی که به آن علاقه دارد بهترین باشد، اظهار داشت: تعهد کاری و پیگیری، لازمه موفقیت فرد و مجموعه‌ای است که در آن مشغول به کار است.

سرشیفت نگهبانی پست یزد یک، با بیان اینکه کسب توفیقات با پیگیری مکرر و خستگی‌ناپذیری محقق می‌شود، افزود: پیشنهادات زیادی برای تغییر و بهبودی پست یزد یک همچنین بهبود شرایط نگهبانان شرکت به ویژه در حوزه ورزشی داشتم که با پیگیری و همکاری خوب مدیران شرکت محقق شده است.

زارع زاده با اشاره به اینکه شایسته سالاری می‌تواند یک مجموعه را به اوج برساند، خاطر نشان کرد: همه ما باید بدانیم که به عنوان کارمند دولت باید حافظ منافع دولت باشیم و در جهت اهداف مجموعه‌ فعالیت کنیم.