تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

پیام مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس

پیام مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس
پیام مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس

 

ای احمدیان به نام احمد صلوات

هر دم به هزار ساعت از دم صلوات

از نور محمدی دلم مسرورست

پیوسته بگو تو بر محمد صلوات

پیام مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد به مناسبت هفته دفاع مقدس :

زادروز میلاد خجسته حضرت ختمی مرتبت، پیامبر نور و رحمت و مهربانی حضرت محمد (ص) و میلاد ذریه و سلاله پاکش امام جعفر صادق (ع) و همزمانی آن با هفته دفاع مقدس، را خدمت تمامی مسلمانان و خیرخواهان به خصوص همکاران پرتلاشم در شرکت برق منطقه‌ای یزد تبریک و خجسته باد عرض می‌کنم.
میلاد قدسی حضرت رسول اکرم(ص) و رئیس مکتب تشیع حضرت امام صادق(ع)، مصباح فروزان و چراغ راهی برای خادمان مردم در صنعت برق است که با تاسی به سیره و رسالت آنان، نور وجود خویش را صرف می‌کنند تا روشنایی بخش خانه‌های هم‌نوعان خویش باشند.
گرامی می‌داریم هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره رشادت‌های رزمندگان و شهدای اسلام از ابتدا تاکنون به خصوص جان برکفان جنگ تحمیلی، که بازوهای توانمندشان را با هم گره زدند و دوش به دوش یکدیگر باصلابت و استوار توان خود را در کارزاری نابرابر و درجهتی واحد بر ضد دشمن متجاوز به کار گرفتند تا ندای آزادی‌ بخش حضرت محمد(ص) را در مسیر گسستن قید و بندها و سلطه جویی طاغوتیان، پرخروش‌تر از همیشه به گوش جهانیان برسانند.
سی و یکم شهریور سال‌روز آغاز جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران و آغاز هفته دفاع مقدس، تبلور لحظه‌های حیات معنوی رزمندگان اسلام در جبهه‌های مقاومت بود که بر هریک از ما لازم است به نوحه‌های جاودانه‌ و روشنایی بخش شهدایی که می‌توانند تعالی انسانیت را معنا بخشند، گوش جان بسپاریم.
احمد کردستانی
مدیر عامل و رییس هیئت مدیره شرکت برق منطقه‌ای یزد