تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد
اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی برق منطقه‌ای یزد

حضور خواهران برق منطقه‌‌ای یزد در همایش تحکیم بنیان خانواده و گلگشت بانوان

همایش خواهران بسیجی سازمان بسیج کارمندان، به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و با حضور خواهران همکار شرکت برق منطقه‌‌ای یزد برگزار شد.

کارشناس مذهبی این همایش با اشاره به اینکه زن در خانواده محور آرامش است، مودت و رحمت را به عنوان دو هدیه خداوند برای زن و شوهر دانست و افزود: مودت به معنای دوست داشتن است که هم باید ابراز شود و هم باید با اطاعت همراه باشد. رحمت نیز به معنای از خود گذشتگی است.

همچنین مدیریت دعوا در خانواده و اهمیت عید غدیر و عید مباهله نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست بود.

حضور بانوان همکار برق منطقه‌‌ای یزد در کارگاه آموزشی بانوی عفیفه

کارگاه آموزشی مجازی بانوی عفیفه به مناسبت روز عفاف و حجاب و به همت شرکت برق منطقه‌‌ای سیستان و بلوچستان برگزار شد.

دکتر خندابی سخنران این کارگاه ضمن اشاره به خودکنترلی و نقش آن در موفقیت افراد، وضع تمامی قوانین دین را برای داشتن زندگی سالم و مناسب عنوان کرد و افزود: برای داشتن زندگی با کیفیت، می‌بایست ذهن را مدیریت کرد تا قدرت روح بالا رود.

وی تحقق آرامش در زندگی انسان را ناشی از اتفاق افتادن تعادل در زندگی انسان عنوان کرد و افزود: در اجرای هر کار، در صورتی که زیاده روی اتفاق افتد، تعادل از دست خواهد رفت.

حجاب ظاهری و عفاف باطنی، به کارگیری صحیح ابعاد باطنی و ظاهری، ظرافت‌های اشتغال بانوان در اجتماع و بیان نکاتی در خصوص تربیت صحیح فرزندان نیز از دیگر مباحث مطرح شده در این کارگاه مجازی بود.

حضور بسیجیان برق منطقه‌‌ای یزد در نشست جهاد تبیین

کارمندان بسیجی شرکت برق منطقه‌‌ای یزد در نشست جهاد تبیین که با موضوع تحلیل مسائل اقتصادی کشور و در اداره کل بهزیستی استان یزد برگزار شد، حضور پیدا کردند.