به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقهای یزد، دیدار چهره به چهره مدیرعامل با شهروندان یکی از اولویتهای برنامههای این شرکت برای خدمترسانی بهتر و حل مشکلات مردم است. از ابتدای سال تا پایان بهمن ۱۴۰۳، تعداد ۳۲۶ ملاقات عمومی برگزار شده و این روند ادامه خواهد داشت.
احمد کردستانی، مدیرعامل شرکت برق منطقهای یزد، با اشاره به تداوم این ملاقاتها گفت: “رفع مشکلات مردم باید همیشه در اولویت باشد و در این جلسات ضمن گوش دادن به مسائل مراجعین، دستورات و راهکارهای عملیاتی برای حل موانع صادر میشود.”
ملاقاتهای عمومی هر یکشنبه برگزار میشود.