تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در سطح جهانی به وضوح می درخشد

اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در سطح جهانی به وضوح می درخشد
سردار کریم پور در جمع مدیران و کارکنان صنعت برق یزد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در سطح جهانی به وضوح می درخشد

به مناسبت سالروز حمله ناو نظامی آمریکائی به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس و با همت پایگاه بسیج شهید سامعی و به میزبانی شرکت برق منطقه ای یزد، نشستی با حضور مدیران عامل و کارکنان صنعت برق استان و با سخنرانی سردار کریم‌‌پور برگزار شد.

وی در سخنان خود، ضمن تحلیل مسائل سیاسی ایران و منطقه، افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی و قدرت های استبدادی- به دلیل منافع سیاسی و اقتصادی خود- به دنبال آسیب واردکردن به استقلال و توسعه و شکوفایی جمهوری اسلامی ایران هستند؛ در حالی که اکنون قدرت نظامی و اقتدار ایران در منطقه و در سطح جهانی به طور واضح می‌درخشد و ما قدرت دفاع و مقابله با هر تهدیدی که بخواهد امنیت کشور و مردم ایران را به خطر بیندازد، را داریم.

امروزه ما توان داریم کوچکترین حرکات نظامی دشمنان یر علیه امنیت ایران را، از تمامی مسیرهای دریایی و هوایی و زمینی متوجه باشیم و کنترل اوضاع را در دست گیریم. تمامی محصولات و مشتقات اورانیوم را می‌توانیم در صورت لزوم تولید کنیم و اگر هر کشوری بخواهد به مرزهای ایران تجاوز نظامی کند؛ با شدیدترین واکنش دفاعی روبرو خواهد شد.

کریم‌پور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، رژیم صهیونیستی را در حد و اندازه تهدید ایران ندانست و بیان داشت: کنترل فضایی به گونه‌ای در دست ما قرار دارد که حتی پیشرفته‌ترین پهبادهای جاسوسی نیز در دام ما اسیر می‌شوند و قایق‌های فوق پیشرفته و پرنده‌های آبی ایران، به طور شگفت انگیزی می‌توانند حتی رزم ناوهای بزرگ را در اختیار گیرند.

در ابتدای این نشست نیز، محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد، به بیان برخی از دستاوردهای انقلاب در صنعت برق پرداخت و این صتعت را جزو یکی از صنایع پرافتخار کشور دانست که با وجود سرعت توسعه صنعتی، شاهد تامین برق صنایع به صورت مستمر، گستردگی خدمات‌رسانی و کاهش خاموشی در سراسر کشور هستیم و تنها در اوج مصرف برق در طول سال حدود ۲۰۰ ساعت کمبود برق داریم که با مدیریت مصرف، این مساله نیز مرتفع می‌شود.

پایان این نشست ۳ساعته، به پرسش و پاسخ اختصاص یافت.