تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی
اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی

عطرافشانی گلزار شهدا به مناسبت سالروز حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران

به مناسبت گرامیداشت ۱۲ تیرماه، سالروز فاجعه حمله ناو جنگی آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج‌فارس که منجر به شهادت جمعی از مردم بی‌دفاع شد؛ مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران به همراه تعدادی از خواهران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد با حضور در گلزار شهدای خلدبرین، ضمن عطرافشانی و گلباران نمودن مزار شهیده مریم سلمکی از کارکنان شرکت برق منطقه‌ای یزد و از شهدای این حادثه تاسف‌بار، با قرائت فاتحه، یاد آن عزیزان را گرامی داشتند.

برگزاری جلسه قرائت زیارت عاشورا و حلقه طیبه صالحین

در این جلسه که به میزبانی محمدحسین عبداللهی همکار بسیجی برگزار شد؛ حجت‌الاسلام مهدی‌نیا مطالبی پیرامون موضوع «سه دوره هفت‌ساله برای تربیت کودک» مطرح کرد.

وی به فرمایش پیامبر اکرم (ص) مبنی بر این‌که «فرزند، هفت سال سروَر، هفت سال فرمان‌بردار و هفت سال وزیر است» اشاره کرد و گفت: هفت سال سوم که آخرین دوره تربیتی است امر به همراهی و کمک به جوان است، زیرا فرزند در این ۷ سال با سخت‌ترین دوران زندگی از جمله امر ازدواج و بسیاری از انتخاب‌ها روبروست و به کمک و همراهی احتیاج دارد.

در ابتدای این مراسم، زیارت عاشورا توسط محمد آخوندی قرائت شد.

حضور بسیجیان پایگاه شهید سامعی در همایش بصیرتی ماهانه بسیج

در ابتدای این مراسم که به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد برگزار شد؛ آرش نواب مدیرعامل این شرکت، مهم‌ترین اقدام این روزهای مردم را با توجه به سطح توان تولید برق و افزایش مصرف برق، صرفه‌جویی در مصرف برق دانست.

در ادامه این مراسم رئیس مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق استان یزد نیز ضمن تبیین میزان تولید و مصرف برق استان، خواستار حضور و تاثیرگذاری اقشار مختلف بسیج در کاهش مصرف برق -به معنای بهینه مصرف کردن نه به معنای کم‌مصرف کردن- شد و گفت: بهینه مصرف کردن را باید از خودمان آغاز کنیم تا الگویی برای دیگر اقشارجامعه باشیم.

در پایان حجت‌الاسلام قاسمی اردکانی به‌عنوان سخنران مدعو به تبیین ارکان مختلف گام دوم انقلاب پرداخت و شفافیت، مبارزه با فساد اقتصادی، مردم‌داری و مردم محوری را از ارکان مهم این سند دانست و نقش بسیج و بسیجیان را به‌عنوان افرادی مخلص، کارآمد و جهادی در هرچه بهتر اجراشدن این سند، مهم و ضروری برشمرد.