تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی

اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی
اخبار کوتاه پایگاه شهید سامعی

 

برگزاری جلسات روزانه قرائت زیارت عاشورا به مناسبت دهه اول ماه محرم

هم‌زمان با دهه اول ماه محرم و طبق سنوات گذشته، مراسم پرفیض قرائت زیارت عاشورا به‌صورت روزانه در نمازخانه ستاد شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزارشد.

در این جلسات معنوی که با حضور با شکوه همکاران همراه بود؛ ضمن قرائت زیارت عاشورا، روضه‌خوانی و نوحه‌خوانی در مدح سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) انجام و عزاداران و عاشقان حسینی، به سینه‌زنی، عزاداری و سوگواری پرداختند.

برگزاری جلسه قرائت زیارت عاشورا و حلقه طیبه صالحین در پارک بزرگ شهر

به همت پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد، به منظور ترویج فرهنگ اسلامی در مکان‌های عمومی و ایجاد نشاط بین خانواده همکاران، قرائت زیارت عاشورا و جلسه حلقه طیبه صالحین، با حضور همکاران و خانواده‌ آنان در محل پارک بزرگ شهر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، نماز جماعت در نمازخانه پارک برگزار و در ادامه، زیارت عاشورا توسط همکار بسیجی سیدعلی امام قرائت شد و سپس سخنران جلسه، مطالبی پیرامون مسائل روانشناسی و رفتاری بیان کرد.

همچنین برای سرگرمی و پر کردن اوقات فراغت فرزندان همکار و همچنین تشویق و ایجاد شوق و رغبت در آنان برای شرکت در این‌گونه مراسمات، در کنار برگزاری زیارت عاشورا، مسابقه نقاشی برپا شد که مورد استقبال قرار گرفت و مقرر شد پس از بررسی و انتخاب برگزیدگان، به‌رسم یادبود، هدایایی به آنان اهدا شود.