تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

برگزاری نشست تودیع و معارفه معاون بهره‌برداری برق منطقه‌ای یزد

برگزاری نشست تودیع و معارفه معاون بهره‌برداری برق منطقه‌ای یزد
برگزاری نشست تودیع و معارفه معاون بهره‌برداری برق منطقه‌ای یزد

 

در نشستی با حضور مدیرعامل، معاونان و جمعی از مدیران شرکت برق منطقه‌ای یزد، علی‌محمد فتح‌آبادی معاون جدید بهره‌برداری این شرکت معرفی شد.

در این نشست محمدحسن صباغزادگان مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن قدردانی از تلاش­های مهندس محمدحسین میرحسینی در معاونت بهره برداری این شرکت، وی را یکی ذخیره های صنعت برق دانست.

وی همچنین با اشاره به اهمیت بحث جانشین پروری در سازمان، افزود: خوشبختانه در معاونت بهره‌برداری نیروهایی تربیت شدند که در انتصابات جدید از بین بهترین‌ها، برای جایگزینی انتخاب کردیم.

مهندس صباغزادگان با بیان که باید برای پیشبرد اهداف سازمان لازم است مدیران بتوانند از حداکثر پتانسیل‌ها استفاده کنند، خاطرنشان کرد: در معاونت بهره‌برداری با ظرفیت ایجادشده آمادگی برای معرفی افراد برای پذیریش مسئولیت‌هایی بالاتر وجود دارد.

وی معاون جدید بهره‌برداری را فردی توانمند که مراحل مدیریتی را طی کرده و اشراف کاملی بر وظایف این معاونت دارد معرفی و توصیه کرد: از هم‌اکنون به فکر جانشین پروری باشید و از حضور نیروهای متعهد و متخصص معاونت بهره‌برداری حداکثر استفاده را داشته باشید.

در ادامه این نشست علی‌محمد فتح‌آبادی معاون جدید بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد حوزه بهره‌برداری را به‌عنوان نوک پیکان خدمت در این شرکت توصیف کرد و گفت: اهمیت کار معاونت بهره‌برداری چنان است که همکاران ما درگیر کار ۲۴ ساعته هستند و هیچ موقع و در هیچ شرایطی تعطیلی ندارند.

وی با اشاره به این‌که بیش از ۵۰ درصد از کارکنان و حدود ۲۵۰ نفر به طور مستقیم در معاونت بهره‌برداری فعالیت می‌کنند؛ تصریح کرد: در نظر گرفتن سلامت روحی و جسمی همکاران این معاونت، با توجه به این که کار بهره‌برداری از مشاغل پراسترس است؛ اهمیت و ضرورت دارد.

مهندس فتح‌آبادی ارتقای حوزه ایمنی و نظم و انضباط سازمانی در معاونت بهره‌برداری برای جلوگیری از بروز خطا را ضروری برشمرد.

ارتقاء ساختار شغلی معاونت بهره‌برداری و گردش شغلی، تعیین وظیفه سیاست‌گذاری برای دفتر فنی انتقال به‌عنوان بزرگترین بازوی فنی در معاونت بهره‌برداری، ایجاد ساختار مناسب برای دیسپاچینگ منطقه‌، بازنگری ساختار دفاتر فنی تولید و بازار برق، تقویت حوزه مالی و پشتیبانی و ارائه برخی خدمات به کارکنان معاونت بهره‌برداری، از دیگر مواردی بود که معاون جدید بهره‌برداری به بیان آن پرداخت.

در این نشست دیگر معاونان و مدیران به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه معاونت بهره‌برداری پرداختند.