تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

بازدید سرپرست معاونت بهره‌برداری و مدیر روابط عمومی از پست‌های برق منطقه‌ای یزد

بازدید سرپرست معاونت بهره‌برداری و مدیر روابط عمومی از پست‌های برق منطقه‌ای یزد
بازدید سرپرست معاونت بهره‌برداری و مدیر روابط عمومی از پست‌های برق منطقه‌ای یزد

 

سرپرست معاونت بهره‌برداری و مدیر دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، شب گذشته از چندین پست انتقال و فوق‌توزیع این شرکت بازدید کردند.

این بازدید که از ساعت ۲۰ الی ۲۴ شب گذشته و از پست‌های رستاق، مزرعه کلانتر و سرو انجام شد؛ با هدف قدردانی و تشکر از تلاش کارکنان نوبت‌کار امور انتقال نیرو، بررسی مسائل و مشکلات آن‌ها و همچنین تشریح سیاست‌های کاری معاونت بهره‌برداری برگزار شد.

علی‌محمد فتح‌آبادی سرپرست معاونت بهره‌برداری شرکت برق منطقه‌ای یزد در دیدار با کارشناسان بهره‌بردار شاغل در پست‌ها، به اهمیت و حساسیت بالای کار در پست‌های انتقال و فوق‌توزیع اشاره و بر لزوم رعایت قوانین و آیین‌نامه‌ها، اقدام به‌موقع و سرعت عمل در مانورها با هماهنگی کامل با دیسپاچینگ و داشتن انضباط کاری در این شغل تاکید کرد و این موارد را برای ایمنی خود و دیگران بسیار ضروری دانست.

وی از آن‌ها خواست برای به‌روز نگه‌داشتن دانش فنی خود تلاش کنند و ابراز امیدواری کرد این ملاقات‌‌ها و بازدیدهای گفتگو محور ادامه داشته باشد.

مجید دهقان مدیر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد نیز در این بازدید ضمن تجلیل از کارشناسان بهره‌بردار پست، حضور خود را به نمایندگی از مدیرعامل این شرکت بیان کرد و شنیدن نظرات و پیشنهادهای همکاران و انتقال آن به مسئولان سازمان و سعی در رفع مشکلات آنها را از وظایف ذاتی روابط عمومی برشمرد.

پیگیری تبدیل وضعیت استخدامی نوبت‌کاران قرارداد کار معین، اجرای آموزش‌های کاربردی و عملی و همچنین تامین منابع مطالعاتی مانند کتاب‌ها و نشریات به‌روز؛ از پیشنهادهای ارائه‌شده توسط کارشناسان بهره‌بردار پست بود.