تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

اخبار پایگاه شهید سامعی

اخبار پایگاه شهید سامعی
اخبار پایگاه شهید سامعی

تقدیر فرمانده بسیج توانیر از عضو شورای پایگاه شرکت
طی لوحی از سوی علیرضا احمدیزدی فرمانده حوزه بسیج شرکت توانیر از روح‌الله مجیدی مسئول فضای مجازی پایگاه بسیج شرکت برق منطقه‌ای یزد برای کسب رتبه برتر در مانورهای فضای مجازی قدردانی شد.
برگزاری جلسه هیئت منتظران موعود به مناسبت هفته دفاع مقدس
به همت پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جلسه هیئت منتظران موعود در نمازخانه ستاد شرکت برق منطقه‌ای یزد برگزار شد.
حجت‌الاسلام سعید زارع مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مرکزی بسیج استان یزد در این مراسم با بیان خاطرات دوران دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان اسلام، خلاصه‌ای از رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های آن عزیزان را برای حفظ و حراست از جان و مال و ناموس مردم در زمان جنگ بیان کرد.
وی با اشاره به این‌که در این برهه زمانی که جنگ فرهنگی جایگزین جنگ نظامی شده است و دشمن با حیله و نیرنگ و جلوه دادن زشتی‌ها و منکرات به‌صورت زیبا و نیکو، به دنبال گمراهی و اغفال جوانان و در نهایت پیشبرد اهداف خود می‌باشد، افزود: باید با افزایش علم و آگاهی و روشنگری در فضای مجازی و واقعی، به بصیرت‌افزایی پرداخته و با مایوس کردن دشمنان، حافظ نظام جمهوری اسلامی ایران و ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم.

برپایی غرفه عکس دفاع مقدس در پیاده‌روی جنب شرکت
به همت پایگاه مقاومت بسیج اداری شهید سامعی شرکت برق منطقه‌ای یزد و به مناسبت هفته دفاع مقدس و به منظور بصیرت افزایی، زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه در بین جوانان، غرفه‌ای شامل عکس‌های شهیدان و پوسترهایی با موضوعات مربوط به دفاع مقدس، جهت بازدید عموم و در مسیر دانشجویان دانشگاه جنب شرکت، در پیاده‌روی جنب این شرکت برپا شد.
همچنین به همین منظور تصاویری از دوران دفاع مقدس در محل ستاد شرکت برق منطقه ای یزد به نمایش در آمد.