تازه ترین مطالب

آخرین دیدگاهها

رفع تجاوز از شبکه برق فشارقوی ۶۳ کیلوولت توسط برق منطقه‌ای یزد

رفع تجاوز از شبکه برق فشارقوی ۶۳ کیلوولت توسط برق منطقه‌ای یزد
رفع تجاوز از شبکه برق فشارقوی 63 کیلوولت توسط برق منطقه‌ای یزد

در راستای اجرای ماده ۹ لایحه قانونی رفع تجاوز از تاسیسات آب و برق کشور یک مورد رفع تجاوز در مجاورت شبکه برق فشارقوی ۶۳ کیلوولت توسط برق منطقه‌ای یزد انجام شد.

سیدابوالحسن حیدریه‌زاده مدیر دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای یزد اظهار داشت: در ادامه بازدید و برخورد قانونی با متجاوزان به خطوط برق‌رسانی به مردم در سطح استان، بر اساس گزارش معاونت بهره‌برداری مبنی بر تجاوز به حریم با آغاز ساخت یک مجموعه اقامتی در مجاورت شبکه برق فشارقوی ۶۳ کیلوولت، این دفتر با اخذ دستور دادستانی بر مبنای نظر بازپرس پرونده، نسبت به پلمپ محل اقدام و عملیات ساخت تعطیل شد.

وی افزود: با توجه به عدم تاثیر اخطارها و توصیه های منصوبه بر روی دکل های برق و طبق قانون با اعطای مهلت ۱۵ روزه اعطایی توسط نماینده داستانی، پس از مهلت مقرر، نسبت به تخریب اقدام خواهد شد.

زهرا مشایخ کارشناس ارشد دعاوی نیز در این رابطه اضافه کرد: در مناطق مختلف ازجمله ابرکوه، سورمق نیز هماهنگی‌های لازم در پاکسازی مسیر صورت گرفته است.

وی یادآور شد: از مردم شریف استان خواهشمندیم در رعایت حریم خطوط برق‌رسانی که جهت حفظ ایمنی و سلامتی آن‌ها پیش‌بینی شده، نهایت دقت را کرده و در صورت مشاهده تخلف و عدم توجه به اطلاعیه‌های منصوبه بر دکل‌های برق، مراتب را به معاونت بهره‌برداری یا دفتر حقوقی و رسیدگی به شکایات شرکت برق منطقه‌ای یزد اطلاع دهند.